SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, July 31, 2006

Dvije godisnjice

Danasnji dan zasluzuje posebnu paznju: danas se slave dvije godisnjice braka na dva kraja Evrope. U Norveskoj slavi familija Zisko a u Banjaluci, familija Marinkovic.

Ne desava se cesto da se u isti dan organiziraju vjencanja za raju iz istog drustva. Eto, to se desilo davnih sedamdesetih (za godinu nisam siguran ali nagadjam da je bila 1976., sto ce reci, radi se o 30 godina zajednickog zivota!) tako da se raja morala podijeliti, jer nije se moglo stici na obe strane.

U svojoj arhivi nadjoh ovu fotografiju s vjencanja Aide Kusmic i Ferida Zisko (Nera je bila kuma) pa je objavljujem. Sliku s vjencanja Jasne (sramota me, ali djevojackog prezimena se ne sjecam) i Srdje Marinkovic nemam, sto mi je posebno zao. Kako sam se u posljednjem momentu sjetio ovog dogadjaja (vece je, juli 30.), nisam imao vremena da kontaktiram ‘druge izvore’ koji bi mogli pomoci u pribavljanju slike s drugog vjencanja.

Da nas rat nije razdvojio i da nismo gdje jesmo, siguran sam da bismo sutra svi bili prisutni na zajednickoj proslavi ovih sretnih dogadjanja. Ovako mi samo ostaje da im oboma pozelim sve najbolje u godinama koje su pred njima, uz nadu i zelju da cemo jednog dana ipak biti u prilici da ovaj sretni dogadjaj proslavimo zajedno.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co,
Zahvaljujem se na cestitkama,iskreno me je dirnulo da si se sjetio tog datuma.
prisjecam se situacije od prije 30 godina, moj kum Eko sjedi kao na iglama u mojim svatovima a na drugom kraju grada slavi njegova sestra Aida. Aidi i Feridu zelim puno srece sa zeljom da zlatni pir proslavimo zajedno.

Monday, 31 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cika Coe,
Prenesi moje cestitke za znacajne godisnjice a ja cu tebi otkriti da se gospodja Marinkovic djevojacki zvala Jovicic.
Cadjo.

Monday, 31 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co,
Za ovu zanimljivost nisam znao.
Iskrene cestitke saljemo svima i zelimo da Marinkovici i Ziske bar jednom proslave svoju godisnjicu zajedno.

Monday, 31 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Upravo smo stigli u Norvesku sa jednomjesecne turneje.Hvala svma na lijepim zeljama a Jasni i Srdi najiskrenije cestitke.Godisnjicu smo proveli u BL i imali smo namjeru da se sretnemo sa Jasnom i Srdom ali kako se moj muz razbolio to je propalo.5 dana sam ga ljecila.Kume,moram da ti napisem jednu stvar da sam se iznenadila koliko ljudi cita ovu stranicu .Bila sam sa ljudima iz Njemacke,Austrije,Amerike,Svedske,Norveske svi te redovno citaju.Kad sam ih pitala sto se ne javljaju neki ne vole pisati a neki imaju isti problem kosto sam ja dugo imala ne prolazi im komentari.Za sada toliko moram da procitam sve sto sam propustila u ovi mjesec dana Pozdra Aida

Friday, 11 August, 2006  

Post a Comment

<< Home