SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, June 23, 2006

Zivim u Vancouver-u, drzava Washington (na zapadnoj obali USA) sa suprugom Mirjanom. Moja supruga je rodjena i odrasla u Cesmi ali je dugo godina zivjela u Rijeci. Roditelji su joj Nikola i Manda Barisic (rodjena Majstorovic). Ovjde smo vec 11 godina ali obadvoje radimo u Portland-u, Oregon sto je za nas samo preko rijeke. Ja radim u ESCO Corporation a supruga mi je zavrsila fakultet u USA i radi u IRS-u (ako neko ima bilo koja pitanja u vezi takse rado pomaze nasim ljudim).

Na slikama koje ti saljem je moj necak koji je slavio prvi rodjendan. Inace supruga i ja nemamo djece. Imam kcerku Silvu iz prvog braka i ona zivi sa majkom u Salt Lake City, Utah. Sada je vec velika cura ide na fakultet za forenzicara. Sve u svemu to je nesto malo o meni i mojoj familiji.

U Banjaluku nakon rata nisam isao jer su moji roditelji u Svedskoj a ni supruga nema nikoga od familije dole. Nadamo se iduce godine prvom suretu sa Banjalukom i pomalo se plasim svih emocija koje ce nastupiti kada prvi puta krocim znanim mi ulicama. Najgore ce mi biti sto cu ipak biti samo stranac u gradu u kojem sam proveo najljepse dane svoga zivota. Jedna rana nikada zacijeliti nece a to je rana koju svi nosimo u srcu, rana kada smo otisli iz grada na Vrbasu, kada smo spakovali svoj zivot u par torbi i krenuli putem ko zna kojim.

Volio bih da mi se javi neko od raje iz Banja Luke, ako me naravno prepozna. Ja sam pogubio sve veze sa rajom kao i mnogi u ovom lutanju po svijetu. Moja emal adresa je
adi_f@comcast.net.

Pozdrav Banjalucanima ma gdje god bili.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home