SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, June 08, 2006

Ziske i Huskici

Sjecate li se nedavnog vjencanja u Norveskoj? Gosti su stigli sa svih strana i ovo je bio trenutak da se napravi pokoji grupni snimak do slijedeceg susreta.

Na ovoj fotografiji je 'uhvaceno' nekoliko clanova familija Zisko i Huskic. Za vecinu nemam informacija gdje sada zive i cime se bave a od Alme sam uspio dobiti samo imena.

S lijeva na desno: Zisko Asmer, Zisko Sulejman, Zisko Sefik, Zisko Ferid, Zisko Mehmed, Huskic Lila, Huskic Armin, Lukacevic Elvira i Huskic Mesud.

Mozda ce nam se Alma javiti sa detaljnijim informacijama a, ko zna, mozda neko od navedenih prati blog pa ce nas iznenaditi komentarom.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Postovani!
Ovo fotografiju sam ja uslikao, i bas lijepo da ste je objavili. Ja sam je vidio prvi put na vasem blogu, ma ima sigurno i dvije godine, ali sam tek sad skontao sta nedostaje. Alma je zaboravila da napise i imena dvojice momaka koji se vide na slici a stoje u prvom redu. Prvi s ljeva je Denis Zisko sin Asmerov, a drugi u prvom redu stoji moj sin Riad Lukacevic.

Pozdrav,
Mirsad Lukacevic

Thursday, 16 October, 2008  

Post a Comment

<< Home