SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 10, 2006

Skup knjizevnika

Hodza, nas kolega iz California-e, koji se u svoje slobodno vrijeme bavi poezijom, bio je u posjeti starim krajevima. Evo njegovog priloga:

Co, evo mali prilog od mene ...

Bio sam nedavno (druga polovina aprila) u Sarajevu povodom Medjunarodnog Sajma Knjiga na Skenderiji. Izmedju ostalih aktivnosti odrzan je i sastanak BH pisaca iz dijaspore u Holiday Inn-u. U prilogu ti saljem fotografiju sa skupa. S lijeva na desno su banjalucani Denis Dzelic (Danska), moja malenkost (SAD), i banjalucki pjesnik Ismet Bekric (Slovenija). Sliku je napravio Banjalucanin i pisac Zlatko Lukic (nisam siguran gdje mu je stalni boravak).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hodza se 'vratio' u Banjaluku kao pjesnik. Bas danas sam razgovarao o Banjalucanima koje je Ismet Bekric predstavio u novom broju svoje edicije 'Zubori'. Trebalo je objasniti otkud je Migdat, pjesnik kome objavise knjigu u Sarajevu sa tako mladalacki aromaticnom pjesmom 'Za kasnih ljetnih banjaluckih jutara'.
(Malo sam se pravio vazan).
Pozdrav Migdatu i pjesnicima.

Tuesday, 16 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zahvaljujem se na pozdravima od Maria
(ili Marija .. vise ni sam nisam siguran ?!). Nadam se da cemo se vidjeti u julu u Banjaluci na citanju Zubora. Inace na Sajmu u Sarajevu predstavljena je moja nova knjiga, Bosanske Linije, od izdavaca Klepsidra (www.klepsidra.ba). Donijecu primjerke u Banjaluku u julu. Pozdrav svim banjalucanima zainteresovanim za lijepu rijec i rodni kraj.

Tuesday, 16 May, 2006  

Post a Comment

<< Home