SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, May 13, 2006

Otvaranje basce

Proljece je stiglo, vrijeme se proljepsava, sve vise vremena se provodi napolju. Baste i dvorista su ozivjeli, kao i ova na Srdjinom prilogu:

Co, posto sam se naoruzao tehnikom sad sam u prilici slati priloge za blog. Moj prvi prilog saljem sa kultnog mjesta koji ce, siguran sam mnogi prepoznati. Naravno radi se o Kobinoj basti na Halilovcu koja u novom ruhu ceka drage goste.

Sezonu je prvi otvorio Cadjo a Jaca i ja bili smo jutros u inspekciji. Djurdjevak i jorgovan mirisu na sve strane, trava pokosena na dvicu a tek ofarbane stolice i jedina rijec koja mi pada na pamet je BUJRUM.

Puno pozdrava od Jace i Srkija.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sve se ponovilo sa proljećem, priroda, boja na baštenskoj garnituri, ali Koba još uvijek u istoj
trenerci i vesti kosi travu...

Saturday, 13 May, 2006  

Post a Comment

<< Home