SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, May 27, 2006

Kad tamo u basci...

Utorak popodne, nakon rucka i setnje s Reksom (jos ga niste imali priliku upoznati), obavezna kavica. Vrijeme se konacno proljepsalo, sunce polako zalazi na zapad i zrake se probijaju kroz prolistale grane i rascvjetano zbunje.

Uhvatih Neru u trenutku sipanja kave u fildjan pa, iako nema neke velike slicnosti, sjetih se Santiceve Emine i stiha: "Kad tamo u basci u hladu jasmina...".

Jasmin je u punom cvatu i moradoh zabiljeziti ovaj trenutak. Iako je basca u Pensilvaniji, kolijevci Amerike, mnogo je toga sto je ovdje vezano za Bosnu. Jasmin, jorgovan, pa cak i ruza od koje se pravi sok, napitak koji me nezaboravno podjeca na Bosnu.

Znam da bi Mario ovaj ambijent ( zalazak sunca, jasmin, samo ispijanje kave...) mnogo bolje opisao (bila bi to poezija), ali ja nisam imao izbora. Htio sam nesto da napisem a Mario nije u blizini!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kad je o opisima prirode rijec, nisi uoste los, cak ti ne teba ni Mario ali kad treba dati kompliment zeni, e tu vec moras na obuku.
Recenica u stilu:" Sta je Aida naspram cure Nerke" meni zvuci sjajno.
Pozdrav od Srkija

Monday, 29 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Aida ili Emina???...

Tuesday, 30 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srdja,

Da je slucajno u basci moja Kika umjesto mene, a da blog priprema moj dido Dane umjesto Coa, sta bi bio Santic naspram Dane.

Nera

Wednesday, 31 May, 2006  

Post a Comment

<< Home