SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 03, 2006

Jos jedna tuzna vijest

Upravo sam saznao da je u svojoj novoj domovini umro Munib Habul - Brko, suprug Merzinine sestre Jasne. Nisam se nadao da cu na ovom blogu objavljivati ovakve tuzne vijesti ali osjecam duznost da i ostale koji posjecuju ovaj blog obavijestim o tome.

Brku nisam poznavao iz Banjaluke ali sam imao srecu da ga upoznam kada su Merzina i Mustafa na svom proputovanju do Washington D.C. svratili na kratko do nas. Ostao mi je u zaista lijepom sjecanju. Posebno sam bio odusevljen njegovom pjesmom i svirkom jer nisam ocekivao da ima tako lijep glas i da je tako dobar muzicar.


Nera i ja smo pravili planove da jednom na nasem putu za Floridu svratimo do Habula jer su oni negdje na pola puta, ali sada je za takvu posjetu prekasno. Jos jedan iz nase generacije nas je napustio a mi jos uvijek mislimo da vremena imamo na pretek...

Upucujem iskreno saucesce Jasni Habul i njenoj familiji, te familiji Sirbegovic.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nekako mi se cini da neciji odlazak zauvijek svaki put dodje prerano.
Iskreno saucesce porodicama Habul i Sirbegovic

Wednesday, 03 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce od familije Marcic

Wednesday, 03 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jasni, Aidi i Adiju iskreno saucesce od porodice Keric.
Jos uvijek ne mogu da vjerujem da naseg Brke vise nema.

Wednesday, 03 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce od familije Bahtijarevic

Wednesday, 03 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co, ovo me bas razalostilo. Pa kao da smo jucer sjedili kod teme sa njim u drustvu. Napravio nam je takav stimung sa svirkom i pjesmom da prosto ne mogu da vjerujem da ga nema.
Iskreno saucesce Jasni i familiji Habul.

Wednesday, 03 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zdravo kako ste ja se zovem Jasminka Sakonjic Munib Habul je od moga brata Nermina Kum! Mi smo se znali sa familijom Habul godinama i oni su nam postali ne samo dobri prijateli nego familija isto! Kum je bio super. Puno ga smo se pozelili mi smo trebali kuma otic tu weekend da ga vidimo prije nego sto je umro! Tesko je na mojoj famili pogotovo tati i nerminu!

Familija Sakonjic

Monday, 08 January, 2007  

Post a Comment

<< Home