SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, May 09, 2006

Jos jedan odlazak

Kada sam pomislio da cu blog moci osvjeziti veselijim temama, jos jedna tuzna vijest. Upravo sam obavijesten da je u Zagrebu iznenada preminula Jaka Srebot, majka moga kuma Zdravka i Darka Srebota.

Osjecam potrebu da ovakve tuzne vijesti objavim na ovom mjestu jer ce na ovaj nacin mnogi koji su daleko od nasih krajeva biti u prilici da saznaju o ovom tuznom dogadjaju. Nisam covjek od nekih velikih rijeci a kako Srebija i Marinu nisam uspio kontaktirati, koristim ovu priliku da im izrazim iskreno saucesce u moje ime i ime moje familije.

Siguran sam da ce nam se mnogi blogeri pridruziti a takodjer obavijestiti i druge koji nemaju pristup Internetu ili pak ne citaju ovaj blog.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Najiskrenije saucesce familiji Srebot od Seje i familije

Tuesday, 09 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

U Jasnino i moje ime najiskrenije saucesce porodici Srebot.

Wednesday, 10 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Srebot.

Wednesday, 10 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce Srebotima.

Familija Tufekcic

Wednesday, 10 May, 2006  

Post a Comment

<< Home