SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 15, 2006

Danas sam malo vrijedniji, i kao sto rekoh, radim kao CNN.

Jos jedna 'friska' vijest: Tifekcici su u subotu otputovali za Norvesku i Svedsku. Predpostavljam da su se vec odmorili od puta i da uzivaju u krugu familije. Evo ih na aerodromu Pittsburgh, bore se sa koferima. Tufe je u tipicnom americkom stilu: farmerke, karo kosulja i patike (rece mi da nocu svjetluckaju, da ga Svedjanke mogu odmah prepoznati).

Tufe mi je obecao pokoji snimak ali vjerojatno tek kada se vrati.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Koliko ja vidim moj dragi prijatelj Izet pokusava promovirati novu, "sitni karo ", kosulju, bogzna za koliko je otisla ona famozna zuta.
Srecno Tufe i fino se provedite, pozdravite puno svoje, a poseban pozdrav Izeti.

Friday, 19 May, 2006  

Post a Comment

<< Home