SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, May 23, 2006

Amori

Eh kako vrijeme leti, stari se i mnoge stvari i dogadjaji se zaboravljaju. Za mene poseban problem predstavljaju godine: kada je nesto snimljeno. Tako je i u ovom slucaju.

Jedno vrijeme krajem sezdesetih sam nastupao sa grupom Amori. Bilo je tu svirki za igranke, gostovanja u okolnim gradovima, nastupa u povodu specijalnih prigoda.

Za ovu fotografiju se sjecam da je snimljena u dvorani Cajaveca, u kostimima koje smo posudili iz Narodnog Pozorista Bosanske Krajine (prije toga smo svirali na maskenbalu koji je pozoriste organiziralo, pa smo kostime zadrzali malo duze).


U donjem redu: Zoran Bicanic i Ahmet Kozaragic. Stoje: Zeljo Kosanovic, Milan Komljenovic (C0), Zoran bubnjar (prezime sam zaboravio), Hari Milanovic (nas 'agent') i Djedjo Kozaragic. Zoku Bicanica sam jos prije rata imao prilike sresti u Zagrebu. Hari se kasnije ozbiljno posvetio zanimanju organizatora muzickih manifestacija i znam da je u Banjaluku dovodio mnoga poznata imena tadasnje muzicke estrade. Za Ahmeta i Djedju sam nacuo da su u Svedskoj, ali informacija nije provjerena.

Nedavno sam saznao da je Zeljo bio ucesnik emisije o muzickim zbivanjima 60-tih godina na Radio Banjaluci i, kako cujem, sjeca se svih detalja, ali ga na ovim stranicama nema. Ne znam da li je to nesnalazenje s novim medijima ili jednostavno nezainteresiranost.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, koliko vidim ovaj tvoj blog polako preuzima mlada muzicka generacija. Znaci da si skroz pogodio "u sridu".Dobro je da im ponekad pokazes i ovakve slike da vide da nije ni nasa generacija bila bez sluha.
Puno pozdrava svima
Eko

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Puno pozdrava od bivseg clana "Amora" ,
Zlatko Spoljar/ Zlaja

Saturday, 22 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co, prevrtala sa po stranicama ovog bloga, onako hronoloski, pa naletih na ova prilog. I mene vezu lijepe uspomene na grupu Amori. Naime, ja sam dost dugo zivjela na Cairama, u zgradi do tranzita. Odmah preko puta su zivjeli braca Kozaragic. Ahmet i ja smo jedno drugome bili simpatija, prva mladalacka ljubav. Docekivao me je pred skolom (ja sam tada isla u skolu "Braca Pavlic")i pratio do kuce a bila je i poneka serenada otpjevana. Lijepe su to uspomene i ja ih se rado sjecam.

Friday, 05 January, 2007  
Blogger co said...

Karmen, Kozaragice sam poznavao jako dobro i druzili smo se godinama. Od pocetka rata nemam nikakvih vijesti o njima. Cini mi se da su negdje u Skandinaviji, ali nisam siguran. Mislio sam da ce naletjeti na ovaj blog i da ce se javiti, ali za sada nista.

Friday, 05 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Htjela bi znati sta je sa Harijem Milanovicem, bili smo prijatelji

Tuesday, 23 August, 2011  

Post a Comment

<< Home