SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 22, 2006

Ale u bolnici

Jedna, ne bas prijatna, vijest koja ce, siguran sam, zanimati vecinu posjetilaca bloga. Mario je, po svom dobrom obicaju, glavni vijesnik zbivanja u 'nasem' gradu, pa je tako i ovaj put. O Ali ne treba puno pisati, svi ga znamo. Zelim mu da sto prije ozdravi i da ga i dalje srecemo na ulicama Banjaluke.

Znameniti Banjalucanin znan kao graditelj vrbaskih ada, covjek velikog srca, prijatelj ljudi i zivotinja, kolekcionar slicica 'Zivotinjskog carstva' svojevremeno je otkrivsi tajnu saputanja sa golubovima iznevjerio ocekivanja da ce grad dobiti novog Arifa Tamburiju.

Poznata je njegova memorija u kojoj je smjestio stotine auto registracija. Medutim, posljednju nije upamtio. Fiatu se zurilo i nije vidio nasega Alu... tako da 'legenda koja hoda' sada ne hoda nego lezi na ortopediji. Bio sam kod njega u bolnici i saznao od dezurne sestre da sanacija Otvorenog loma noge tece prema ocekivanju.

Ako jos neko bude u slicnoj prilici preporucujem da ga pored banana i Rahat lokuma (zbog prorijedenih zuba) obraduje i snitom kruha, jer su golubovi Sa gradskog mosta poslali svoju delegaciju koja dezura na prozoru Aline sobe br. 14.

Inace, u tekstu 'Banjalucki marlboro' Miljenko Jergovic je pisao o jednom Alinom obicaju.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ale je zasigurno veoma poseban covjek, eto odrastali smo tu pored njega i nikada nam nije bilo bas u potpunosti jasno u kom smislu je bio originalan ... tek prodjose mnoge godine, ja odoh na koncu iz Banja Luke i ne znam vise uposte koje godine se pojavio film sa Dastinom Hofmanom u glavnoj ulozi "Kisni covjek" ... Originalnost tog lika me je odmah navela na pomisao ... boze pa mi smo imali , imamo i danas naseg "kisnog covjeka" a da toga i nismo bili svjesni ... Ale ima forografsko pamcenje bas kao i lik u filmu ...

S postovanjem
Mirsad
Danska zapadna obala

Monday, 22 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vozdra ljudi..znate li da li je ale jos u bolnici da mu odnesemo stogod i obradujemo ga...takav covjek to svakako zavredjuje...!
pozdrav svim normalnim banjalucanima iz grada svih nas...
dragan

Tuesday, 23 May, 2006  
Blogger co said...

Mario, mozda nam ti mozes poslati informaciju da li je Ale jos u Banjaluci? Mislim da je ovaj prijedlog da ga se posjeti zaista pravi.

Tuesday, 23 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ale, Banja Luka, bolnica u gradu, ortopedija - II sprat, soba 14.
Pozurite, jer su golubovi zainteresirani da ga prebace na sigurno.

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zao mi je sto je nas Ale tako nastradao. Nadam se da ce brzo zauzeti svoje mjesto na nekoj od prometnih raskrsnica.
Prije nekoliko nedelja vozili smo se zajedno u gradskom autobusu, sjedio je pored mene i kroz prozor upravljao saobracajem. Ostao sam kratak za "negro" posto ga je poklonio jednoj bakici u busu.

Pozdrav od Srdje

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Opet ja! U bolnici sam saznao da Ali fali 'boca' do 65. godine. Tako je morao za stake participirati 50% pune cijene.
Dakle, nedovoljna starost takodje ima svoje probleme.

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je sto ste o nasem Ali nas obavjestili. Nadam se da ce te svi koji ste tamo u BL naseg Alu posjetiti i nesto slatko i fino sa njim podjeliti.Sama bih to ucinila ali se nazalost nalaizm u BL. Ali sjecam ga se kao danas, kada sam ga u djetinjstvu bez mame srela sjetio me je se i znao je kojeg sam dana rodjena i koji je broj slicice bio iz "carstva" koju mi je za rodjendan donio.
Pozdrav i cuvajte Alu.

Sunday, 28 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zivio 100 godina ko volio Aliju!!!

Tuesday, 30 May, 2006  

Post a Comment

<< Home