SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 03, 2006

Sejo

Evo konacno jedne fotografije iz Njemacke. Vec odavno 'provociram' Seju da nam posalje nesto iz svoje arhive a on se necka. Napokon prije par dana je stigao link na sajt teniskog kluba u kojem se Sejo skrasio pa sam iskoristio priliku da ukradem par slika. Nadam se da mi nece biti zamjereno a ne vjerujem da ce Nijemci 'skuziti' da je slika ukradena.

Na prvoj slici je Sejo sa mladjom rajom a na drugom prepoznajem njegovog brata Fahru. Ocekujem da ce nam Sejo dati malo vise informacija.

Napomena za one koji to nisu primijetili. Ako vam je slika premalena, kliknite na nju: uvecana slika ce se otvoriti u novom prozoru.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O.K. Prozvan sam pa cu dati par objasnjenja.Eschwege se nalazi po oko 50 km od Kassela, Eisenacha( Wartburg) i Göttingena, cuvenog univerzitetskog centra gdje mi je sin poceo studirati nesto sto se zove "socijalna nauka" a sto je kombinacija prava, ekonomije, sociologije i sporta.Moj sin bi zelio biti sportski menadzer a sta ce ispasti stoji u zvijezdama...
U Eschwege sam stigao slucajno, kao gost jedne Njemacke familije(Fahro je vec bio par mjeseci tamo) imajuci namjeru da tamo ostanem sa svojom familijom do 3 mjeseca.Nazalost, evo vec preko 13 godina sam tamo u radnom odnosu sa najvecim ondasnjim klubom.Nazalostjer se kriza u Njemackoj u ovom kraju posebno gadno iskazala u svim oblastima, mnogo je nezaposlenih ,malo para pa ce uskoro biti zatvorena i predivna hala gdje sam sve ove godine radio.Znaci, bice uskoro frke...
Prva fotografija je od prije par godina kada smo upali u visu ligu sto smo ponavljali i sljedecih godina, tako da sada igramo u"Grupnoj ligi"(nema veze sa grupnim sexom),sto je dosta jaka liga.Prvi u redu je moj sin a momak do njega je pretprosle godine zauzeo 2. mjesto u Hessenu u konk. do 18 godina.Treniram ga vec preko 13 godina sto je velika rijetkost u trenerskom poslu.
Druga slika je takodje od prije par godina i snimljena je za vrijeme mog teniskog kampa /odrzavam ga svake godine za Uskrs/ u Porecu gostioni Velje Crnogorca "Spadic" u istoimenom dijelu grada.Na slici je moja familija i jedno Svabce.Inace, sin mi ima vec par trenerskih licenci i igra odlicno tenis ali nije veliki radnik.Iver .....
Ciao!

Monday, 03 April, 2006  

Post a Comment

<< Home