SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 24, 2006

Sahara

Interesantno je kako svaki put kada pocnem da gubim volju za blog (mali odziv aktivnih suradnika), stigne prilog koji mi daje podstrek da nastavim. Jucer sam razmisljao sta da objavim, nisam htio da budem dosadan s mojim prilozima (iako imam jos toga poslatog od raje), kad stize prilog, necete vjerovati, od Ljilje. Da ne duzim, evo originalnog komenatara:

Bila sam sprijecena da reagujem brze, ali mislim da nije kasno da i ja dam prilog tvom blogu:

Pocetkom aprila u vrijeme proljetnog raspusta s kolegama profesorima banjalucke gimnazije bila sam u Tunisu ne bi li "napunili baterije" neophodne za izdrzati kraj skolske godine. Sedam dana raznolikosti i iznenadjenja... cuvena Kartagina, glavni grad Tunis, El-Jem sa najvecim starorimskim koloseumom, nesvakidasnji pejsazi juga, podzemni pustinjski grad Matmata, El-Jerid najvece slano jezero na svijetu, izlazak sunca u Sahari, zivopisne oaze, jahanje na kamili, sveto
mjesto Keruan i nazad u Souse na Sredozemno more...

Svasta nabrojah, ali zelim podvuci je carobno zvucalo 'I 'm from Bosnia' i da je redovno izazivalo razumjevanje da raznjezenosti sagovornika, a kod trgovaca u zivopisnim prodavnicama 'good price'.

Nama Bosancima nije beznacajno sto u Tunis mozemo putovati bez vize.
Pozdrav svima od Ljilje (Ja sam ova sa bijelim okvirima naocala)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Završih Gimnaziju (istina tri razreda, ali bi zasigurno i četvrti da sam ostao-ne bi me ni Vasić pokolebao) ali nikad ni ne sanjah da je posao profesora tako dobar. Da ne znam drugačije, pomislio bih iz Ljiljinih priča da je posao profesora Gimnazije bajka. Te Rim, te Grčka, te Tunis... Međutim znam bolje, i znam da su ovi odmori itekako zasluženi i prezasluženi...Ako je za utjehu ima jedan Gimanzijalac u Americi što se mal' mal' pa prisjeti dobrih stvari što nauči u Gimnaziji. Evo i sada, u nedelju naveče, dok se borim sa svojim katalizatorima i nekim novim stvarima u nauci hemijskoj, pomislih da sam prve prave testove prošao u Gimnaziji...
pozdrav profesorici Marčić a i svima ostalima
muris.

Sunday, 23 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Joj, bilo bi lijepo svratiti do Sahare i pustog pijeska. Super put, Ljiljo. Stari, moramo i mi nesto tako isplanirati. Gdje mozemo vidjeti jos slika sa putovanja?

Tuesday, 25 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zahvaljujem na pozdravima.
Jedna napomena za ljubitelje umjetnosti: Tunis je 'Meka' za filmadzije, jer su tamo snimani neki kadrovi za filmove 'Engleski pacijent', 'Gladijator', 'Ratovi zvijezda'... Pored toga, njihova muzika je cesta meta plagijatora, ali to kao da ne smeta Tunizanima. Oni se samo bezbrizno klate u ritmu svoje odlicne muzike.
Davoru mogu poslati neke fotografije ako mi posalje e-mail.

Thursday, 27 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ljiljo, moj email je davorkomljenovic@hotmail.com. Dosta jednostavno. Tu mozes poslati koliko god hoces slika. Odprilike 15-20 slika bi bilo dovoljno.

Hvala!

Thursday, 27 April, 2006  

Post a Comment

<< Home