SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 05, 2006

Pismo od Natase

Ovaj email me iskreno iznenadio i obradovao jer, izmedju ostalog, potvrdjuje da moj napor da povezem pokidane veze nije bezuspjesan. Tekst govori sam za sebe i ne treba mu dodatno objasnjenje.

Nadam se da ce i neki drugi, koji su stalni posjetioci ovog bloga a ne javljaju se, slijediti Natasin primjer. A tebe bih Natasa zamolio da nam drugi put, uz prilog, posaljes i koju fotografiju. Predpostavljam da ce se vecina sloziti sa mnom.

Dragi bivsi sugradjani!

Odlucila sam nakon dugog oklijevanja javiti se iz dva razloga.

Prije svega reci da sam stalna posjetiteljica vaseg bloga, iako vecinu vas koji se javljate ne poznajem, nisam svoje djetinjstvo, skolovanje i studije provela u Banjaluci, ali sam u Banjaluci zivjela i radila u Rudi Cajavecu punih 20g. Te godine su bez sumnje ostavile dubokog traga u meni, utjecale na formiranje moje licnosti.

Tih je 20 godina zivota i rada, bez obzira na gorcinu, koja jos uvijek dominira kad se sjetim nacina odlaska iz BL u ljeto 1992.g., ostavilo u meni puno toplih osjecaja prema Bosni, dusi i duhu njenih ljudi, njihovoj jednostavnosti, otvorenosti, iskrenosti, druzeljubivosti, ...

Co, drago mi je sto si pokrenuo ovaj blog, gdje mozemo svakodnevno biti svjedokom tog duha, kao i napredovanja svih vas i vasih obitelji, koji ste nazalost morali napustiti svoju domovinu, ali njen duh i vlastiti identitet odrzavate i prenosite na svoje djecu.

Upravo to me je potaknulo preporuciti vam da svakako (mislim da mnogi vec jeste, a za one koji nisu) procitate djela naseg najboljeg suvremenog knjizevnika Miljenka Jergovica, jer tek onda, vi a pogotovo vasa djeca, mozete u svoj njenoj dubini, ljepoti, tragediji i boli osjetiti svoju domovinu.
Predivne su njegove knjige - Sarajevski Marlboro, Dvori od oraha, Buick Rivera, Gloria in excelzis, Mama Leone i dr koje jos nisam procitala - a mozete ih nabaviti preko interneta http://www.durieux.hr/shop.asp

Isto tako, mozete pratiti njegove izvanredne clanke u tjedniku BH Dani u rubrici Sarajevski Marlboro http://www.bhdani.com Pozdravljam sve moje bivse radne kolege iz RC - Mikroelektronika, koji se redovito javljaju, kao i one teze na pisanju, a za koje sam sigurna da citaju ove stranice i sve meni poznate i nepoznate Banjalucane.

Co, iskrene cestitke na ovom blogu.

Srdacan pozdrav, Natasa Bokan

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Veliki pozdrav nasoj Natasi u Zagrebu, koju takodjer smatram Bosankom, i sve ove krasne epitete koje nam je dodijelila pripadaju svakako i njoj.

Pozdrav Bokanima i ostalim blogerasima.

Wednesday, 05 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jako mi je drago da bar ovim putem mogu pozdraviti dragu kolegicu Natasu. Dijelim njeno odusevljenje Jergovicem i naprosto sam srecan da su ovi nasi prostori iznjedrili takvog genijalca.
Natasi iskreni pozdravi uz nadu da bi se jednom mogli i vidjeti u BL.

Pozdrav od Srdje

Thursday, 06 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Puno pozdrava Natasi s kojom dijelim odusevljenje Jergovicem. Naprosto sam ponosan sto je taj genijalac s nasih prostora, pa mi to daje nade da ni Bosna nije tako crna i mracna kao sto izgleda.

Pozdrav od Srdje.

Thursday, 06 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co nam je ovim blogom omogucio osvjezavanje sjecanja i kontakte uz cesta iznenadjenja. Sa ovom adresom osjecam se manje usamljen. Pozdrav Natasi i svima ex-mikroelektronicarima.

Thursday, 06 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Kao da se nista nije promijenilo za sve ove godine. Natasa, bila i ostala prava drugarica.Drago mi je da si ovdje s nama.
Cao, puno pozdrava Natasi i ostalim posjetiocima ‘café CO’.

Thursday, 06 April, 2006  

Post a Comment

<< Home