SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, April 15, 2006

Ko to tamo pjeva?

Enko i Jadranka Kadenic u svom stanu u New England-u okruzeni slikama, crtezima, fotografijama, knjigama...

Enku i njegove slike ste vec imali prilike vidjeti a ovdje vidimo supruznike Kadenic u dobrom raspolozenju. Ne treba im puno pa da se raspjevaju.

Ovaj fotos sam paravio prilikom nase posjete New England-u prije dvije godine.

Labels: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Slucajno naletih na blog, pa da pozdravim sve blogere od bivseg clana grupe VIS Amori... Sjajan sajt, sjajni artikli.
Pozdrav iz banjaluke!!!

Wednesday, 28 March, 2007  
Blogger co said...

Evo da se odmah javim. Drago mi je da ti se blog svidja. Bilo bi mi drago znati o kome se radi? Od Amora koje ja poznajem a za koje ne znam gdje su (predpostavljam da su Djedjo i Ahmet u inostrantsvu), mogao bi to biti Zoran Sucur?

Jesam li u pravu?

Wednesday, 28 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Evo da otkrijem tajnu...
Ja sam Lazo Janjetovic, samo nikako da dokucim jeli s druge strane rijec o Coberu, ako jeste
onda si se dsta promijenio.


Evo jos jednom veliki pozdrav,
nadam se da se sjecas...

Thursday, 29 March, 2007  
Blogger co said...

Lazo, naravno da se sjecam, samo sam malo pobrkao ko je kada svirao!

Nadam se da ces se sjetiti da smo se prije dvije godine sreli u gradu prilikom mog zadnjeg dolaska tamo. Puno vremena je proslo, stari se.

Pozdrav od Coa.

Thursday, 29 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Lazo, ne znam da li se mene sjecas. Stanovali smo u istoj zgradi na Cairama samo smo mi bili na drugom ulazu, na cetvrtom spratu. Ja sam se druzila sa Milenom Miljanovic. Mozda ces se sjetiti moga brata Borisa (bio je mali kad smo odselili u Borik), sestre Vande i mojih roditelja Ivana i Beti.

Karmen

Thursday, 29 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Lazo kamikazo,
konacno si se dohvatio kompjutera. Na dobroj si stranici. U dobrom drustvu. Ostani ovdje. Rezervisi malo vremena krajem maja. Dolazimo u punom sastavu. Pozdravi Mariju, Minju, Borisa a i naseg druga Zelju Kosanovica.
Canak
P.S. Poziv za malo vremena za drugovanje vazi i za Marija i Srdju. Moj email je canakp@hotmail.com

Thursday, 29 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Cika Lazo evo pozdrava od male Majde (Sjakine kceri) koja se strasno bojala valova tamo negdje u Bilicam na nekom davnom ljetovanju. I mada sam imala i rukavice strah je ipak bio prevelik! Jel se mozete sjetit? Pozdrav!

Thursday, 29 March, 2007  
Blogger YANMAR Dizel motori i rezervni dijelovi said...

Cesto sam se sjetio svije nastavnice muzickog vasputanja i puta se gdje se nalazi poslije prljavog rata . I skoro cuh da je u JAR .
Ovom prilikom zelim da vas pozdravim !
lp ,
Dragan Radovanovic iz Laktasa {generacija 1966 } .

Monday, 15 April, 2013  

Post a Comment

<< Home