SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, April 25, 2006

Jos jedan rodjendan

Evo jos jednog rodjendana. Ovaj put je to Davorov 26. rodjendan pa koristim ovu priliku da mu pozelim sve najbolje u zivotu.

Jedna od ideja bloga je da se bar na ovaj nacin prisjetimo i ovih slavljenickih dana kada smo, vrlo cesto, slavili rodjendane zajedno. Moj problem je sto informacija o ostalim rodjendanima nemam a bilo bi mi drago da na ovom mjestu proslavljamo rodjendane svih blogera, mladih i starih. Dakle raja, javite se s prilozima i prigodnim cestitkama.

Vec prije sam napomenuo da sam primjetio jednu veoma interesantnu cinjenicu: jako puno mladje generacije Banjalucana se posvetilo muzici, neko s vise, neko s manje uspjeha. Sviraju se razni instrumenti, komponira se, osnivaju se bendovi, poneko nastupa.

I Davor, kao sto rekoh, posvecuje puno vremena muzici. Gitara je uvijek uz njega, pa cak i na njegovim mnogobrojnim putovanjima. Vec duze vremena svira gitaru pa sam se odlucio da uz ovu cestitku objavim jednu 'muzicku' fotografiju. Kada sam pregledao moju arhivu, primijetio sam da zapravo ova ljubav prema gitari nije od nedavno. Tako je nastala ova kombinacija: Davor i gitara, nekad i sad.

Na pocetku sam bio skeptican po pitanju njegovog hobija ali moram priznati da sam bio prijatno iznenadjen kada sam ga zadnji put slusao kako svira.

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Evo i ja cu da se pridruzim uz kumove cestitke, I da zazelim nasem Davoru ispunjenje svih njegovih do sad neostvarenih zelja. Sretan rodjendan "Dacho" i sve najbolje iz daleke Norveske. Pjevaj, sviraj i vazda gledaj da ti na ruke plate, nikad na ziro racun:-) Mahanje

Tuesday, 25 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Davore,
Tebi cestitke od svih Tufekcica, tvojih bivsih i sadasnjih sugradjana. Zelimo ti jos puno nota, cura i svega drugog dobroga u zivotu.

Tuesday, 25 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Davore, sretan ti rodjendan. Zelimo ti sve najbolje,sto veseliji provod danas a i uvijek,kad god stignes i budes imao s kim.
Puno pozdrava od Emire i Sase

Tuesday, 25 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hvala svima za cestitke! Zao mi je sto nismo svi zajedno u Banjaluci da proslavimo rodjendan kao prije kada su se svi sastali u nasem stanu. Amire, pozdrav tebi u Norveskoj i daj popij jednu ze mene veceras. Tufekcici, pozdrav i vama i bar svratite do mojih na pice i mezu. Emira, hvala i pozdrav vama iz velikog Teksasa.

Ja veceras idem proslaviti rodjendan sa mojim sadasnjim najboljim prijateljima. Sve vas druge sirom svijeta drzim u mislima i popicu jedno pice za svakoga koga poznajem! Ok, ok, mozda necu toliko popiti, ali bar dovoljno da ne cujem razliku izmedju naseg i engleskog jezika (jeli kuzite kako sam politicki koretkno rekao "nas" jezik umjesto srpsko-hrvatski, bosanski, hrvatsko-srpski, itd).

Opet, pozdrav svima sirom svijeta i da se svi dobro provedete za sve rodjendane!

Davor

Tuesday, 25 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da je ispravno, pa tako i cinim: Cestitke Davorovim roditeljima uz ovaj rodjendan na ovolikom i ovakvom sinu!

Wednesday, 26 April, 2006  

Post a Comment

<< Home