SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, April 14, 2006

Drustvo iz Prostorne

Ponovo se vracam u predratna vremena. Ovaj put jos jedna slika iz Cajaveca, ovaj put iz Prostorne Tehnike. Tipicno 'radno mjesto' i 'radna atmosfera'!

Lijevo na slici je Ibro Kovacevic - Baja, do njega Ana i Nera. Ibro sada zivi u Zagrebu a Ana je, prema zadnjim informacijama u Rijeci.


Ibro mi se javio nekoliko puta ali novije fotografije nemam. 'Culi' smo se par puta preko emaila pa evo isjecka iz jednog od njih:

Znaš da lijepo pjevam i volim pored zabavnih sve vrste narodnih pjesama sa naših lijepih prostora a narocito naše sevdalinke. Na sandjacku pjesmu NOVI PAZAR (sevdalinka) koja pocinje stihovima: "Kad pogledam sa Behmena" itd. napisao sam pjesmu :

BANJA LUKA

Kad pogledam sa Šehera, vidim divan grad
Banjaluku, moj zavicaj, najmiliji kraj
Nju mi krase spomenici,Arnaudija i džamija Ferhadija
Kastel tvrdjava

Suturlijo rijeko mala, al krivudava
Kraj tebe sam, mladost svoju provodio ja
I ljepote rijeke Vrbasa, što kroz grad buja
Na njem izvor Studenac, cijeli svijet zna

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Evo gledam Ibru,kada je bio "lijep i mlad" u drustvu nasi ljepotica-kolegica.
Stalno mjesto boravka mu je Zagreb, ali vec godinama radi u Bihacu.Naime, par nasih kolega s faksa (Demir Ibrisimovic,Dzemal-Dzemo i Ibro)rade u BH telekomu u Bihacu.Sto ti je zivot.
Sretnemo se najcesce u BL, ljeti na Vrbasu, Ibro gura camac i kupa se na mlinovima i jos mu ne fali ni malo "mladelackog elana".

Tuesday, 18 April, 2006  
Blogger kiki said...

Evo i ja da se javim.Zivim u Rijeci i radim u Telekomu.

pozdrav svim blogerima

Friday, 20 April, 2007  
Blogger kiki said...

Evo i ja da se javim. Živim u Rijeci i radim u Telekomu.
pozdrav svim blogerima

Friday, 20 April, 2007  

Post a Comment

<< Home