SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 19, 2006

Dobra 2003?

Natasa mi je poslala vise vrlo zanimljivih priloga pa mi je bilo veoma tesko odluciti se koje da objavim prvo. Za danas sam se odlucio za dvije fotografije odvojeno jer su obe izuzetno zanimljive. Kao sto mozete vidjeti na ovoj, moguce je veslati i na asfaltu! Ostali prilozi ce uskoro doci na red. Evo Natasinog komentara:

Jedanput godisnje organiziramo druzenje poslovne jedinice s odredjenom radnom temom. Tako smo 2003. boravili dva dana na Dobri pokraj Karlovca.

Cilj je ovakvih druzenja jacati timski rad i osjecaj pripadnosti poslovnoj jedinici. Posjet Dobri je bio jedno divno i nikad dozivljeno iskustvo. Nikad do tada, nisam mogla zamisliti da se spustim niz slapove, ali uspjela sam. U gumenjaku sam, iako se ne vidim, kao uostalom i ostali koje mozete vidjeti na slici u fazi dobivanja pripremnih uputa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home