SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, April 23, 2006

Cuveni tandem elektricara

Jedan od mnogobrojnih Rakinih priloga primljen veoma davno, ali ne i zagubljen. Evo kratkog Rakinog komentara:

Zagreb 2005 - Zrinka Divic-Corbegovic (Ciga, sada u Norveskoj) i ja (cuveni tandem elektricara iz UNIS "VHVT"-a).

Ako me moje oci ne varaju, Zinka je pred sam rat radila u jednoj trgovackoj firmi na veliko (ime sam zaboravio) na Banjaluckom polju a ja sam takodjer veoma cesto svracao u istu. Naime, softverski paket za kalkulacije sam morao veoma cesto mijenjati jer je inflacija bila gotovo svakodnevna. Svakih nekoliko dana je trebalo prosirivati mjesta predvidjena za ispis cijena pa sam ja, kao osoba koja je program razvila i prodala toj firmi, bio prinudjen da vrsim ceste izmjene.

Sjecam se tih nesigurnih vremena i nasih pokusaja da nekako sve to preguramo preko glave. Kako sam neduga nakon rusenja Ferhadije morao napustiti Banjaluku, ne znam sta se nakon mog odlaska dogadjalo. Bilo bi lijepo kada bi nam se Zinka javila s par rijeci, ako ima pristup Internetu.

I na kraju, svim pravim vjernicima pravoslavne vjeroispovijesti, onima koji su to bili i prije rata, zelim sretan Uskrs.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home