SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, April 13, 2006

Croatia

Natasin prilog kojem ne treba dodatni komentar. Samo objasnjenje da je tekst malo skracen i da ce isjeceni dio biti iskoristen uz neke od preostalih fotografija koje nisam mogao danas objaviti.

Dragi Co, dragi Banjalucani!

Zeljela bih vas podsjetiti na neke nase krajeve, zato saljem slike s mojih putovanja. Svakog zadnjeg tjedna u svibnju posjecujem meni najdraza mjesta na nasoj obali, provodim dane u hodanju, upoznavanju znamenitosti gradova i najblize okolice. Sve je tada predivno svjeze zeleno, livade su pune cvijeca svih boja i oblika, more se intenzivno plavi, temperatura zraka je ugodna, pogotovo za dugotrajna pjesacenja, a nema velikih ljetnih guzvi i prije svega nepodnosljivih vrucina.

Ove godine idem u Korculu na Korculi, a posjetiti cu i Orebic, Ston i Mljet. Slike svakako saljem nakon puta. Hrvatska je zaista predivna, samo nazalost mi toga nismo dovoljno svjesni. Na tako malom prostoru imamo sve; planine, sume, more, mocvare, pustinje, rijeke, zitnice, jezera, 3 Nacionalna parka, 3 Parka prirode, 4 grada pod zastitom UNESKO-a,....i jos mnogo toga. <
http://www.homovens.com/report.asp?ID=9&lang=1&clanak=6>

Ono sto je vama novo, su nasi novoizgradjeni autoputevi. Od Zg do Splita treba najvise 3,5h sigurne voznje, uz prekrasne poglede na Kapelu i Velebit u unutrasnjosti, kroz tunel Sv.Rok do Biograda, pa dalje kroz Dalmatinsko zaledje do Zadra, Sibenika, Trogira i Splita. Pocela je i izgranja nastavka autoputa do Dubrovnika.

Dolaze lijepi dani, kada pocinju moja intenzivnija planinarenja po Medvednici. Proslih godina sam planinarila po Velebitu, njegovom srednjem i sjevernom dijelu.Tesko je vjerovati da priroda moze napraviti takve ljepote u krsu, kao sto ih je oblikovala na Velebitu.Toliko intenzivnih mirisa bilja mogu stvoriti samo kovitlaci zraka s mora i kontinenta. Premuziceva staza, u duzini od 50 km, koja ide gotovo po hrptu Velebita, gradjena prije 2. Sv. rata , graditeljsko je umijece i izraz ljubavi ing. Premuzica prema Velebitu i prirodi. Pogled na more, otoke, primorska naselja i Italiju s jedne i Liku s druge strane, ispunjava svakog posjetitelja Velebita divljenjem nad tom ljepotom i srecom, i definitivnom spoznajom da je zivot neprocjenjivo blago, da ga treba maksimalno iskoristiti, i da smo ljepotu prirode i djela prethodnih generacija duzni ostaviti u naslijedje. Zao mi je sto nemam slika s tih izleta.<
http://www.pp-velebit.hr/prva.htm>

Slike koje saljem su vizualni dokaz mojih putovanja. Zao mi je sto mi je slika s mojom prijateljicom Nadom Gosovic za posjeta Bgd ostala mutna, pa ju nisam mogla poslati.

Opisala sam samo mali dio iz mog zivota, za koji pretpostavljam da bi vam bio interesantan i potaknuo vas da nas upoznate s vasim krajevima i preokupacijama. Zeljela bih kad bi nam Mario malo vise priblizio sadasnjost u BL. Pokusajmo ga nagovoriti.

Srdacan pozdrav, Natasa

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Natasa, utapas nas u mnostvu ljepota i sjecanja.
Moj najdrazi otok je Korcula. Ali ne smijem ni pomisliti kako sada izgleda natura intacta, vala ispod Pupnata, gdje sam u ona vremena neizmjerno uzivao. Korcula mi je bila sinonim za raj. Zelim ti lijepo vrijeme i uzitke uz degustaciju marastine, posipa i(li) grka.
Velebit je prica kojoj se treba cesce vracati. Pomaze mi CD sa velebitskim zvucima.
Nisam siguran da sam bas pravi izbor za predstavu banjalucke stvarnosti, ali ne bjezim od
obaveze. Predlazem da sacekamo vise sunca i vedrije bojeā€¦
Puno pozdrava.

Thursday, 13 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Draga Natasa,

Ja sam citajuci tvoj prilog zajedno stobom setala i uzivala u svim tim ljepotama o kojima ti pises. Da sam ti kojim slucajem blize sigurno bih ti se pridruzila u svim tim setnjama i upoznavanjima novih predijela jer spadam u ljubitelje prirode i boravka vani. Lijepo si to prezentirala. Korcula je i za mene prelijepa. Moj Izet i ja smo imali tamo jedno lijepo ljetovanje. Samo da znas da sam i mojim Amarima pokazala tvoj prilog. Ja doduse nase ljepote njima odavno prezentiram, a tvoj prilog je samo bio jos jedan lijep dodatak. Prostor u kojem ja radim je sav oblijepljen razglednicama sa mojih putovanja po Americi i Evropi, pa kad mi bude svega preko glave, ja samo bacim pogled na jednu "morsku" razglednicu i bude mi lakse.

Pozdravi Miljenka

Jasna

Friday, 14 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario,

Nedaj da te ti mracni oblaci obeshrabre. Ima ih svugdje. Ali nemojmo o tome. Ja bih da mi malo uzivamo u ljepoti behara i to Banjaluckog. Ja ti dajem ideju da nam posaljes koju "beharli" sliku. Nas dragi grad je za mene bio najljepsi bas u ovo vrijeme u aprilu i maju. Ja ispred svoje kuce imam ukrasno drvo koje je upravo sada u punom cvatu, behara, ali ja pamtim one nase Banjalucke.


Pozdrav tebi i Ljilji kao i svim blogerima

Jasna

Friday, 14 April, 2006  

Post a Comment

<< Home