SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, March 13, 2006

No need to panic

Kao sto sam vec ranije spomenuo, zapazio sam da se neuobicajeno velik broj nase raje posvetio umjetnosti. Neki slikaju, neki pisu romane i poeziju, a mladja raja se uglavnom opredjelila za muziku.

Jedan od mladjih (Amir Zisko, prvi s lijeva) nam je poslao ovaj prilog. Komentar je malo izmijenjen, ali smisao je tu negdje:

Muzike ima, para i slave ne treba :) Bend na sceni je: Fharid aka Frank vokalista, iz Irana. Boris USA, svirao u Kultur Shock, preselio iz Seatlea i sjeo nama za bubnjeve. Andreas na basu, Norvezanin i Sanin ritam gitara, motherland Bosnia. Mene znate. Kasnije su nam dosla i dva latino amera na percusion. Snimili smo jedan demo, muzika je kao i bend. Svasta po malo.

Odsvirali cetiri koncerta, pod imenom "No need to panic", koja su dobro primljena. Ali okolnosti nisu dozvoljavale da nastavimo. Vokalista zivi u Svedskoj, pa je rijetko dolazio. Bubnjar dobio dvoje male djece, pa nije mogao?.. I uprkos uspjehu bendu je bilo sudjeno da stane:-)..zadnjih 6 mjeseci smo na pauzi i sviramo kako se ko, i s kim potrefi. Ja sam ostao sa bubnjarom i novim basistom, i sretnemo se kad nam se scheme uklope. Nas tri smo se nasli bolje nego ocekivano, pa sad gledamo da nastavimo ovako kako ide. Najbitnije je da sviramo. A i ja se najugodnije osjecam s ovom ekipom. Ime jos nismo izabrali, ali je pao prijedlog da nabavimo trbusnu plesacicu..... jos je u procesu:-)

Cim se nesto znacajno desi, ja cu gledati da vas obavjestim. Slika je sa prvog nastupa. Veliki pozdrav Amir

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eh, ovo sam zelio vidjeti! Samo nastavite, Amire. Nemoj nikada ni prestati. Ja namjeravam da si nadjem bend nakon sto jos malo poboljsam svoju opremu i tehniku sviranja gitare. Bio sam i ja u bendu na kratko vrijeme ali smo svi otisli na svoju stranu nakon samo tri mjeseca.

Hej, ako procitas ovo, reci mi koju gitaru svira u slici? Ja imam Gibson Les Paul Classic u boji crvenog vina i Marshall DSL50 pojacalo. Bas me zanima sta ti sviras. Cujemo se, Davor.

Monday, 13 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ma kakvo stajanje. Nevjerujem ti ja u povlacenje:-)
Na slici ti je Ibanez rg470. A uzeo sam nedavno i Telecastera,+ fender cyber deluxe, pojacalo. Pravo sam zadovoljan, opremom. Probaj pojacalo prvom prilikom, ja sam pozitivno iznenadjen zvukom. Pa imas dovoljno opreme tj. sve sto ti treba, da naucis svu tehniku:-) Samo vjezbaj i sviraj, pa kad se sretnemo napravicemo jedan mali jamming.
Amir

Monday, 13 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Amire, Marshalla sam uzeo zbog distortion-a ali treba mi odlicno pojacalo za clean zvuk. Moj prvi izbor bi bio Vox AC30 ali to ti je dobrih $1300 ili vise. Mislim, u buducnosti cu kupiti Vox-a, ali ako namjeravam ista svirati u bendu, treba mi odlicno pojacalo za taj cisti zvuk. Fora je sto Fender Cyber Deluxe ima solid state elektroniku. Mene samo zanimaju pojacala sa cijevima. Ne znam da li si ikada svirao kroj pojacalo sa cijevima ali kada probas, saznaces koliko je bolji zvuk. Ali probacu, ovih dana.

Thursday, 16 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam ti za ovaj moj dao 600$, jer mi je toliko dzep dozvoljavao. I kazem ti zvuk mi je pravo dobar, ima snage da sviras za 150 dusa. A staje na sjediste od auta, sa nekih 20kg. Ali posto sam ti ja slab sa tim tehnoloskim izrazima i cakama. Nemoj me uzeti za sigurno, mozda moje uho laze:)....Neznam kojom muzikom se mislis baviti, ali ako su ti Janes addiction, p4p. stp and itd:-) u fazonu, i dosta "live" svirke. Onda ce te ledja zaboljeti, a i cjevas ce malkice da se nakaslje od silnog nosanja..... Nego da skrenemo sa teme. Jesi li slusao Mostar sevdah reunion? Trebas da cujes sta im gitariste rade.... Strah
Imas pozdrav

Thursday, 16 March, 2006  

Post a Comment

<< Home