SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, March 26, 2006

Jasminka i Munib

Sto ti je zivot. Nera godinama poznaje Merzinu a nija imala priliku da upozna njenu rodjenu sestru. Trebao je da se desi rat, da se raspemo po svijetu, da Mustafa i Merzina dodju u Ameriku u posjeti rodbini pa da dodjemo u priliku da upoznamo familiju Habul.

Nakon obaveznog slikanja na vidikovcu iznad 'downtown'-a, kavedisanja kod Tufekcica, vece smo zavsili u nasem 'backyard'-u. Uz obavezni rostilj i pice (muski su uglavnom tamanili pivo), bilo je i pjesme. Munib (bolje znan kao Brko) me je odusevio svojom svirkom na gitari a posebno pjesmom. Svojim glasom me je jako podsjetio na pokojnog Davorina Popovica iz Indexa.

Familija Habul se skrasila u drzavi Tenesi, ime grada mi nije poznato. Mozda ce Merzina ili Mustafa dopuniti ovaj moj kratki kometar s vise detalja!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Izgleda da Merzina i Mustafa jos uvijek nisu na casu, pa cu morati ja da dodam par rijeci. Necu pretjerati kad kazem da su Jasna i Brko lijep par. A Brki pored gitare u rukama pasu i razne alatke, o ribarskom stapu da ne govorimo... I jos nesto, uvijek je veselo u drustvu sa Habulima.
Pozdrav Habulima!

Monday, 27 March, 2006  
Blogger co said...

Mario, Merzina i Mustafa se jos stide i ja ih razumijem. Trebamo biti strpljivi i nadati se da ce se jednog konacno javiti.

Monday, 27 March, 2006  
Blogger Svjetlana Mikijeva Bjelajac said...

15.11.2020 Napustila nas je uciteljica, vrhunski pedagog i rijetka dusa Jasna Habul. 😔

Monday, 16 November, 2020  
Anonymous Izet said...

Bas tuzna vijest. Vidim ovdje da je prilog Co objavio davne 2006 kada su Komljenovicima u posjetu dosli Jasna i Brko te njena sestra Merzinka i Mustafa. Dugo cu pamtiti taj njihov kratki boravak. Napunis se uvijek pozitivnom energijom kada sretens drage i poznate osobe a posebno one sa kojima si mladost proveo. Brko je nevjerovatan zabavljac, izvrstan muzicar i pjevac. Vece je to bilo za pamcenje. Sa Jasninom sestraom Merzinkom sam studirao a sa Jasnom se druzio na igrankama, korzu u kaficima. Dugo nisam znao da su sestre. Sa Jasnom odlazi i dio nase mladosti i puno lijepih sjecana. Ostace mi upamcena po uvijek sirokom i dragom osmijehu. Izuzetno prijatna i komunikativna osoba. Bilo je lijepo biti druziti se sa njom. Iskreno saucesce cijeloj familiji a posebno mojoj kolegici Merzinki. Izet i Jasna

Monday, 16 November, 2020  
Blogger Nera said...

Imala sam veliku želju da se bolje upoznam sa Jasnom, ali poslije tog kratkog susreta kod nas, nije bilo više prilike za to. Merzina je često spominjala svoju sestru i zeta i ja sam stvorila sliku o njima kao perfekno uskladjenog para. Zabavni, sposobni, izuzetno vrijedni....
Njihovu Aidu sam imala priliku još jednom sresti.

Želim da izrazim Coovo i moje najiskrenije saučešće Aidi, njenoj porodici kao i mojoj dobroj prijateljici Merzini.

Neka počiva u miru.

Nera

Tuesday, 17 November, 2020  
Anonymous sega said...

Kako je lijepo kada se pojave ove slike, vrate nas u godine 70-te....80-te, dobra, lijepa raja. Citas dalje i rastuzis se, zivot prosao dok ¨trepnes¨. Porodici Habul, Jasninoj kcerci, sestri Merzini i svim ozaloscenim najiskrenije saucesce. Neka pociva u miru.
Sega i Brana

Tuesday, 17 November, 2020  
Anonymous Dzindic said...

Iskreno saucesce Jasninoj familiji i njenoj sestri Merzini.
Emira i Sasa

Wednesday, 18 November, 2020  

Post a Comment

<< Home