SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, March 20, 2006

Amisp i KUD "Kumovi"

Ovaj prilog sam ukrao sa Interneta. Posto se radi o nasoj mladjoj raji, nadam se da necu imati problema sa zakonom i da necu biti optuzen za kradju autorskih prava.

Naime, vec odavno sam imao priliku da cujem pjesmu "Banjaluka 1993 + 10" autora Murisa Tire a u izvodjenu grupe Amisp i KUD "Kumovi". Muris i Amir Tiro, moji susjedi jedan sprat iznad, vec se odavno bave muzikom i ovo im je prvenac. Pjesma je posvecena Banjaluci i posebno mi se dopada jer vrlo lijepo oslikava razmisljanja mladje generacije o rodnom gradu, koji su pod prijetnjama i nasiljem morali napustiti. Slusajuci ovu pjesmu sjetim se onih dana 1993. godine kada su mnogi Banjalucani napustali rodni grad nakon rusenja Ferhadije i Arnaudije. Posebno su mi se urezale slike raje iz moje zgrade koji su, familija nakon familije, odlazili u nove krajeve ne znajuci sta ih ceka. Koliko je meni poznato, jos niko se od njih nije vratio.

Vise informacija o ovoj simpaticnoj grupi mozete naci na slijedecem linku, na kojem, pored mnogo vise fotografija, mozete poslusati i 'skinuti' ovu pjesmu.

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pozdravljam svoje drage Komsije sa ulaza, zelim im puno uspjeha na svim zivotnim planovima.
Pozdravite roditelje.
Cika Cadjo.

Monday, 20 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Bravo mladici!
Podrzavam i volim sve mlade kreativne ljude. Posebno Banjalucane.
Zelim vam nove uspjehe!

Tuesday, 21 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Amiru, Murisu i ostalim clanovima grupe. Samo nastavite svirati muziku. Ja se namjeravam pridruziti skupini muzicara koji prave muziku vezanu za nasu zemlju. I sa vama cu morati napisati jednu pjesmu. O tome kasnije. Pozdrav od Davora.

Wednesday, 22 March, 2006  

Post a Comment

<< Home