SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, February 20, 2006

U nasoj maloj kuhinji ...

Moje kritike ipak imaju uticaja. Kada ponislim da se neki nace nikada javiti, prijatno me iznenadi emial sa prilozima. Tako je bilo i jucer: vec sam postao dosadan kritizirajuci moje kumove u Sloveniji, kad eto ti email-a sa cetiri fotografije i kratkim objasnjenjima. Izgleda da je Marini dosadilo moje peckanje pa je odlucila da se javi. Evo prvog priloga, uz moj kometar.

Kod Marine i Srebija je uvijek zivo: malo, malo, pa neko navrati u posjetu. Ponekad se tu ostane i malo duze. Vecina dogadjanja se desava u kuhinji. Drustvo zasjedne oko trpezarijskog stola, tu je i stalno ukljucen racunar (zbog toga kritike za nejavljanja), uvijek se nesto priprema za prezalogajiti, pravi domacinski ugodjaj.

Ovaj put su iz Zagreba u posjetu stigli clanovi jos jedne obitelji Srebot. Na slici su: snaha Jasna, Marinina mama Anka, Srebijev brat Darko i njegova djeca (imena im ne znam). Marina i Srebi su u pozadini.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home