SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, February 24, 2006

Trapisti 1989. godine

Danasnji prilog me je zaista iznenadio. Ni u snu nisam mogao sanjati da ce se Marija javiti, i uz to, cak poslati prilog. Ali, komentar sve govori:

Evo da se i ja javim, posto vidim da Matosevici nisu tako vrijedni (osim mladog Matosevica). Za pocetak pozdrav tebi i Neri, pozdravljam ovu tvoju akciju, jako mi se svida i pokusat cu se koji puta opet javiti. U prilog tvom blogu saljem ti ovu sliku, ti ces vjerojatno prepoznati ko je na slici.... Ova mala beba zove se Josipa i sada ima 17 godina (slika gore lijevo). ...

Na slici su radne kolege iz Cajaveca u posjeti kolegici nakon jos jednog sretnog dogadjaja u familiji.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jutros me Mare istinski obradovala.
Na moju zalost dugo se nismo ni culi ni vidjeli. Mozda ovaj blog ponovo napravi neku caroliju. Do novih vjesti puno pozdrava cijeloj porodici.
Poseban pozdrav prekrasnoj "maloj" Josipi od cike iznad njene glave.

Friday, 24 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo i ja da se pridruzim vrijednom Srkiju i da pozdravim draga mi lica, ovog puta posebno Mariju i Josipu.
Krajnje desno je Hoza. Ova fotografija mi je ustalasa mnoge uspomene i pothranila emocije.

Svako vam dobro,
Cadjo.

Friday, 24 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav jednoj od naj-laboratorija u Kombinatu.

Saturday, 25 February, 2006  
Blogger co said...

Marija, sada kada si se javila, bilo bi krasno kada bi poslala sliku cijele familije, ili mozda mladje raje. Isto tako bi nam bilo drago kada bi nam napisala gdje ste i sta sada radite. Pozdrav od Coa.

Saturday, 25 February, 2006  

Post a Comment

<< Home