SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, February 21, 2006

Sjaka i drustvo

Rakin prilog, kojeg sam primio vec poodavno, pa je red da ga objavim. Nadam se da se Raka nece naljutiti i uskratiti dalju suradnju! Zadnjih dana nema znakova nikakve aktivnosti s njegove strane: mora da su ga na poslu uhvatili da stalno posjecuje ovaj blog pa je sada pala zabrana.

Zagreb, Nova Godina 2004/05 : Sjaka (Zdravko Sarafin, inace clan ekipe iz Tehnicke skole : Doda, Srki, Petko, Desko, Cam, moja supruga Biha itd), Fuco Corbegovic, Raka, Mirsada Tetaric.

Labels: ,

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zahvaljujuci Raki ugledah Sjaku, moga starog druga iz skole. Jedini je on od svih pobrojanih imao propisan sorc na fiskolturi i Djemila ga je pokazivala kao manekena. Cestitke na udaji kcerke.
Imam ja tu jos jednog druga iz skole, Zaima samo se ne vidi na slici. Zato je tu Dada koju dugo nisam vidio. Raka, prenesi im moje pozdrave a Bihi saljem pusu.

Tuesday, 21 February, 2006  
Blogger co said...

Srdjo, kad smo vec kod Djemile i fiskulture, i mi smo imali 'manekena' u razredu. Kod nas je to bio Seranic Muhamed (Sera, da prostite, ubi me ovaj engleski). Kada bi Djemila provjeravala sta imamo ispod sorca, Sera je uvijek imao one poznate kupace gacice, skrojene i sasivene u domacoj radinosti: vrlo male,uske,od crvenog ili plavog platna, sa sirokom bijelom prugom po sredini. To je bio njegov zastitni znak, kao poznatog vrbaslije iz Sehera.

Tuesday, 21 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Serbus Co, kakve Ti to zabrane spominjes? Stare smo mi mustre elektricarske, da bi nam moderni mladjani softverasi doskocili.Uvijek se nadje "brikna", a ako treba pomoc uvijek moze stici iz cijelog svijeta. Sto ono rece nas narod:MALO IH JE AL SU DOBRO RASPOREDJENI.
Zahvaljujem Srdji na pozdravima, bit ce preneseni, i nadam se da cemo se jednom opet vidjeti. Na Vrbasu u BL.
Pozdrav svima.

Tuesday, 21 February, 2006  
Blogger co said...

Srdjo, kad sam malo bolje pogledao tvoj i moj komentar, cini mi se da smo napravili gresku. Nastavnica fiskulture se nije zvala Djemila, vec Camila! Mozda se varam, neka me drugi isprave.

Tuesday, 21 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co,
U pravu si za profesorku, obojica smo je prekrstili.
Sto se Sere tice moram ti reci da se opasno razbolio. Ima problema sa srcem, bio je i na par operacija i sad devera, onako penzionerski.

Wednesday, 22 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nastavnica fiskulture u Tehničkoj školi je bila Ćamila ( Čamka ).
kod nas u razredu maneken za provjeru je bio rahmetli Zahirović Fahrudin( Zahir ).
Samo je kod njega bio problem što nikada Ćamka nije znala da li ima "minimalke" ispod.
pozdrav društvu koje posjećuje ovaj blog

Stjepan Barišić ( Pipa )

Wednesday, 22 February, 2006  
Blogger co said...

Srdjo, bas si me neprijatno iznenadio ovom vijesti o Seri. Njega nisam vidio citavu vjecnost. Ako imas ikakvih kontakata, molim te pozdravi ga od mene.

Wednesday, 22 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srdjo, i ja sam iznenadjen vijescu o Seri. Kako da dodjem do njega?

Wednesday, 22 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Prvo moram da pohvalim Co-a jos jednom za ovaj Blogg koji je nama rasutima po svijetu dao mogucnost da se bar malo podsjetimo na stare drugove i vesela druzenja iz mladosti. Svaka cast Co!
Ova me slika posebno obradovala jer su na njoj dvojica drugara koje nisam vidio bukvalno od proslog stoljeca. Sjaka – drug iz mladjeg kamenog doba ( Tehnika ) i Raka drug iz neolita (Fakultet). Kao sto vidim obojica ste jos u dobroj formi.
Gledam taj pun sto i pade mi na pamet Sjaka sa maturske veceri na Sehitlucima od prije gotovo 40 godina. Pitam se Sjaka, bi li sada mogao prohodati punim stolom a da ne srusis ni jednu casu ( ili da ne pukne sto pod tobom)?
A moj drug Raka i dalje ko Blek Stena samo malo bjelji (peres li kosu verikinom?).Kako mi je kolegica Biha? Sjecas li se kako smo joj svirali serenadu pod krivim prozorom jer si ti proful’o. Sreca da smo bar kucu potrefili ( kako som pri kafi bili), jer da smo odsvirali serenadu pod nekom zgradom, boga pitaj s kim bi ti sad bio ozenjen . Salim se ,Biha je uvijek bila tvoja sudbina .Puno je pozdravi.Sve vas pozdravljam.

Saturday, 25 February, 2006  

Post a Comment

<< Home