SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 23, 2006

Sakhalin

Jucer stize email od Eke, kao sto je obecao. Linije se nisu zaledile i resultat je pred vama. Originalni komentar sam samo malo cenzurirao, da izbjegnem eventualne komplikacije. Eko vec zna o cemu se radi:

Zdravo Co. Nisam siguran da ce ovaj e-mail proci, ali cu ipak pokusati da ga posaljem pa da malo osvjezim "Blog". Vec sam tri nedelje u ovom dalekom ostrvu Rusije gdje ni Staljin nije imao srca slati svoje neistomisljenike. Stvarno, odkud ja ovde - Bosanac koji "busi" naftu za Amerikance na ruskoj teritoriji. Pa to nema ni na filmu.


Putovanje je trajalo gotovo cetiri dana, a docekala me temperatura gotovo -35C (u hladu ). Cuj mene u hladu. Pa ovde nema drveta stotinama kilometara naokolo jer je sve izgorilo u nekom pozaru prije 5-6 godina.

Za razliku od Koreje ovde nema gdje da se izadje nego se citavo vrijeme provodi u kampu, tako da je jedina zabava - posao. A sto je zima. Pa vi pojma nemate sta je to prava zima. Ovdje stroga prohibicija kao kod vas 20. i 30.-tih godina pa ona : "Pije ko Rus" ne vrijedi ovde.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

E moj kume sta si ti Bogu skrivio da te bace u tu zveku. Nas dvojica smo se nagledali svakakvih filmova ali ovo je mrak. Zamisli da si tajni agent 007 u specijalnoj misiji, to pomaze kad je frka.

Thursday, 23 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo bi da pozdravi Eku i da kaze da me je citava ova prica i sibirska zima podsjetila na oglasnu tablu Elektrotehnickog fakultete, u nekoj je vezi sa Ekom kao i ova komandna tabla.
Eko ima i gore, Huso Sinac je pod "sarafom".
Svako vam dobro dobri judi,
Cadjo.

Thursday, 23 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Bravo komso,
sada samo pricam Amerima oko mene kako moj komso radi prekovremeno da bi mi u USA imali jeftinije gorivo i kako za Cadju ne bi bilo "skupo" dovesti se nekih 200-tinjak milja do mene. Eko, buraz, izdrzi, jos ima u tebi snage od jabuka, grozdja i ogrozli iz tvoje baste (uvijek smo se pitali kako Aida i Eko imaju tako crvene obraze)i pozdravi mi puno teta Fatimu i Mesu, kao i svoju i Aidinu porodicu; svima ostalim na blogu puno pozdrava.
Nermin!
P.S. Co, molim te objasni mi u cemu je caka sa ovim "word verification" slovima, posto bas nisam neki veliki strucnjak za kompjutere (zavrsio Ekonomiju...ha, ha)!

Thursday, 23 February, 2006  
Blogger co said...

Nermin, 'word verification' se koristi da neko ne bi mogao kreirati program i slati hiljade komentara koji bi zagusili blog. Ovako, sistem svaki put kreira drugu rijec, i ako ona nije unesena u polje, komentar se ne moze poslati. To je sve napravljeno od strane kompanije koja pruza ovaj servis tako da ja na to nemam nikakvog uticaja.
Pozdrav Co.

Thursday, 23 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Blago si ga je tebi, Eko, jer prvi hvatas sunce, a uvecer pjesma i ostale cari kampa...
Pozdrav!

Saturday, 25 February, 2006  

Post a Comment

<< Home