SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, February 19, 2006

Rodjendan

Emira je kritike primila ozbiljno i evo rezultata:

Bila sam iskritikovana ne samo od tebe i Nere vec i od fam. Tufekcic za neaktivnost pa evo da se popravim. Saljem fotos napravljen prije nekoliko dana. Mi imamo tri rodjendana u par februarskih dana. Necu reci ciji je bio rodjendan a pogotovo ne sta pise na torti. Mozda neko i pogodi. Ali cu zato da predstavim sve, s lijeva na desno: unuka Laura, sin Zoran , ja, kcerka Maja, zet Oliver, unuk Toni a deda Sasa je iza kamere (neko mora i da radi).

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Emira, cini se da je nasa kritika stigla u pravi trenutak, pa je uslijedila ovako lijepa rodjendanska slika. Necu da se upustam u analizu ciji je rodjendan slavljen, bojim se da ne napravim gresku. Vidim unuci rastu, ali se i grandma neda. Svaka cas.

Pozdrav cijeloj familiji

Jasna

Saturday, 18 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Puno pozdrava Maji (i cijeloj familiji) od razrednice. Nadam se da cemo se vidjeti najednoj od narednih godisnjica mature.

Monday, 20 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Da li je Maja bila crnka? Bar tako mi se cini kad sam sa Mladenom, Bajom, Fidom i Dzinerom bio na babinama? Pozdrav Dzindicima i podmlatku.

Saturday, 25 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Draga Emira, sudeci po tome da ti puses u svijece cini mi se da ti je ovih dana rodjendan. Zelim ti sve najbolje u nadi da cemo se jednog dana sresti i zajedno popiti kavu.

Karmen

Monday, 19 February, 2007  
Blogger co said...

Cini mi se da Karmen ima nekog posebnog dara (inspektorskog!), jer evo, po fotosu zakljuci ciji bi rodjendan dana mogao biti.

Ja ne znam da li je rodjendan bas danas, ali je sigurno ovih dana, pa se pridruzujem cestitkama.

Monday, 19 February, 2007  

Post a Comment

<< Home