SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 02, 2006

Pipa

Raka radi k'o masina. Jos jedan prilog s novim 'facama', svakako vrlo interesantno za vecinu. Meni je posebno drago da vidim naseg kolegu s Elektrotehnickog fakulteta Stjepana Barisica, svima poznatijeg pod nadimkom Pipa. Nisam ga vidio godinama a posljednja informacija o njemu je bila da se skrasio u Zagrebu jos davno prije rata.

Kao sto se na slici moze vidjeti, okolis je pravi domacinski. Bilo bi interesantno znati sta to Pipa nosi sa sporeta? Nadam se da nam Raka u tome moze pomoci!

Originalni tekst:

Ilova 2005: Stjepan Barisic - Pipa, Zrinka Jovic i Robert Zamola zvani Pirc (elektricno poduzece i FK "Borac"-BL, inace bratic Slavka Zamole).

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co,
evo objašnjenja za Ilovu iz prve ruke.Naime dio društva iz pjevačkog zbora NADA,svakog lipnja , negdje u sredini ide na teferic u selo Ilivu, prvo selo iz Kutine prema Novskoj.
Tamo stanuje naša bivša tajnica zbora i dobro se zabavimo.
Tako između raznih delicija pripravljamo kotlovinu.
Ukratko na velikom okruglom tanjuru od nehrđajučeg čelika prvo se naglo poprži meso ( domaće tanke svježe kobasice, svinjska vratina, šnicli od juneće lopatice, krmenadli ).
To se sada makne na obod toga tanjura, pa se na preostalom umaku prpirja sitno nasjeckani crveni luk, paprika.
Na to se ponovo stavi meso sa oboda i zajeno se lagano ( uz dodavanje vode i zaćine) krčka oko 1 sat.
Prije samoga kraja se doda napola skuhani krompir ( bez pretjeranog mješanja ) te se na smaom završrtku doda 2 do 3 dcl bijelog ili crnog vina.

Servira se tako da se cijeli kotao ( tanjur ) prenese na stol.

Jasno da uz to izvrsno ide domaći kruh.
Kao podloga za dobro i ugodno raspoloženje jako dobro ide pivo ( svijetlo i tamno ), bijelo vino i crno ( lakše vino- tipa portugizac, Frankovka ili ćak dobar Benkovački Rose ).
Ovdje obićno bijelo vino piju kao gemišt ( mješano u odnosu 2 dijela mineralne vode i 8 dijelova vina ).

Obzirom da smo svi angažirani kao pjevaći u zboru HKD Nada Banja Luka, jasno da je pjesma glavni dio ugođaja.
Obićno se ljudi skupe da nas vide i ćuju jer stvarno prošaramo sve naše krajeve tako da se za svaćije uho nađe po nešto.
Uvjet dolaska u Ilovu je korištenje vlaka tako da se svi mogu opustiti i da se ne moramo brinuti kako će tko doći doma.

Co, nadam se da se nećeš ljutiti što pišem ovako opširno.
Ako osjetiš potrebu da nešto objaviš od ovog komentara vjerujem da ćeš to dobro sažeti i reducirati tako da ostale ljude ne umaram i ne koristim njihovo vrijeme.

Inaće sinoč na probi pjevanja upznao sam tvoju sestru.
Prvi puta se pojavila na probi i sviju nas je to obradovalo obzirom da je jako teško naći ljude koji su spremni odvojiti vrijeme za takvu aktivnost.

kao što si opisao u komentaru ispod slike ja sam od 1978 godine u Zagrebu.
Supruga Jasminka radi u Privrednoj Banci Zagreb ( inače završila tehnologiju u B.Luci ).

Lada - kčer završila Ekonomiju u Zagrebu i trenutno traži posao.

Ivan - sin je na drugoj godini Strojarstava i za sad mu dobro ide.

Ja sam nakon jednog perioda lutanja po svijetu ( afrika, Indija, Malezija , Italija ) ponovo ovdje i radim u Elektroprojektu - projketant sustava upravljanja.
Bavim se izradom izvedbenih projekata regulacija u tehnološkim procesima.
Trenutno sam angažiran na projektu jedne kombi elektrane ovdje u Zg.

Co, evo toliko .

Drago mi je da si pokrenuo ovaj blog.Ideja je izvrsna.
U više navrata sam pokušavao doći do bilo kakvih vijesti o Paši.
Zajedno smo išli u Teh. školu i studirali.
Zadnje što sam saznao o njemu je ona slika sa bloga.

Svako dobro tebi ,Neri kao i svima tvojima.

Stjepan

Thursday, 02 February, 2006  
Blogger co said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Thursday, 02 February, 2006  
Blogger co said...

Pipa. Bas mi je drago da si se javio. Eto vidis sta tehnologija radi. Vise se ni ne sjecam kada smo se zadnji put culi a da ne kazem vidjeli.

Pasin email nemam ali cu ga pokusati naci. Cujemo se.
Co

Thursday, 02 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

O Pipi sam dosta cuo od nase Jungicke za jednom BL-kafom, ali ipak me raduje sto se Pipa ovako raspisao i sto je ostao isti onakav kakvog ga se sjecam. Cini mi se da je ranije bio veseo i bez vina. A kad sam kod vina, mislim da bi pjesma bila ljepsa uz malu promjenu vinske karte.
Pipa, pozdravljam te i zasto nisi pjevao u BL sa Nadom?

Thursday, 02 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario,

bio sam u B.Luci i pjevao sa "Nadom" u Domu kulture.
Bili je krasno.Sve kritike kažu da smo dobro pjevali.Ovo se osobito odnosi na drgi dio koncerta ( Otkako je Banja Luka postala, Zapjevala tica šojka, S onu stranu Plive i još neke pjesme ).
Bili smo i u posjeti u Hrvatskom kulturnom klubu - Bivši Plavi podrum.
Finale je bilo u Hotelu Palace gdje smo imali pravi tulum.

Pozdrav

Stjepan

Friday, 03 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pipa, bio sam dezinformiran. Jos vise mi je zao sto se nismo vidjeli nakon 'bis'-a.

Tuesday, 07 February, 2006  

Post a Comment

<< Home