SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, February 08, 2006

Muris Kobaslija

Muris Kobaslija je osvjetlao obraz familiji Kobaslija. U momentu kada sam pripremio ovaj prilog, nije bilo ni traga ni glasa od Suzane i Kobe. Vec sam bio pripremio ozbiljnu kritiku, kad u medjuvremenu stize jedan komentar iz starih krajeva. Morao sam promijeniti originalni tekst priloga. Bez obzira na ovu cinjenicu, moram Murisa pohvaliti: Bravo Murise, samo tako nastavi! Eh kad bi i ostali iz mladje generacije bili ovako aktivni.

Na Co-ovu sugestiju, šaljem i svoju 'radnu' sliku. Kobino mlađe čeljade su bacilo na nauku, ali ne u obliku inžinjerstva. Između ostalog, sintezujem i misteriozni 'bijeli prah', kao što se na slici može i primjetiti...

Labels: ,

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mura, da li je misteriozni prah vanilij secer ili mozda bijeli luk bez mirisa i okusa. Ako je ovo drugo cijelo ljeto imas mufte casove tenisa od Srkija.

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mukijevi rezultati su znani i to mu dodje kao normalno, od vajkade je bilo tako, nego Cadjo bi ovdje Srkija pohvalio kao jednog od najaktivnijih komentatora Coovog Udruzenja.
Puno pozdrava.
Cadjo.

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Misteriozni prah nije niti vanilij secer niti bijeli luk bez mirisa i okusa (nit' je snijeg, nit' su labudovi) vec modificirana amino kiselina koja vise nikome ne treba (takva je nauka-napravis 100 jedinjenja a jedno tek polukorisno bude). Sto se tice bijelog luka bez okusa i mirisa: ja mislim da to vec postoji (kao tableta). Ja inace volim i okus i miris jer sam pomalo uplasen vampira, pa ih tjeram.

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Muri, vidimo da izvrsno 'kuhas' a sta je sa atletikom?

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Murise, sad znam sto nemas vremena javiti se ili navratiti; povezao se sa pola Amerike, pa si prezauzet; mora da ti je Koba to nalozio da se drzis njegove raje. Neka, dobro je to, to ti je prava klapa, sviju ih se sjecam, iako sdam ja bio "mala raja" i Eke Kusmica komsija.Kad stignes, javi se ili naleti ponekad. koristim priliku da pozdravim Neru, Coa, familije Kusmic i Zisko, Srdju(ako me se sjeti); a ti Cadjo, mogao bi doci ovo proljece na koju partiju tenisa, mozda nesto i naucis, to smo se i dogovorili kod Tonija u Torontu. Jos jednom pozdrav svima od Nermina!

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nerminu,
Zete nas posteni, vozdra.
Kako smo rekli tako i ostaje, taknuto maknuto, vidimo se.
Pozdrav svima,
Cadjo.

Wednesday, 08 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Koristim priliku da pozdravim Nermina, prvog komsiju moga kuma Eke. Nisam ga zaboravio iako je proslo dugo vremena od kad se nismo vidjeli. Pozivam ga na partiju tenisa kad dodje u BL.

Thursday, 09 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srdjo, poziv prihvacen, reketi se "ostre" iako znam da ti to igras podugo, kad su rijetki tenis igrali, ali se nadam da cu te bar propisno oznojiti. Inace, kad sam bio u B.L. prije 2 godine,imao sam i rekete sa sobom ali nisam imao s kim da igram. A pobjedu nad Cadjom cu slaviti vise nego Co i Nera super Bowl titulu njihovih Steelersa. Ne brini, pratim sve na ovom sajtu koji mi je posebno drag.
Haloooo, Murise, gdje ba zapelo?
Pozdrav svima na ovom bloogu,
Nermin!

Thursday, 09 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hej Kera,
Mene se cini kanda ne vladas faktima. Mene ces pobijediti a Srkija "barem oznojiti", sto upucuje da ne znas da sam ja "mlatio" Srkija onoliko puta koliko smo puta igrali.
U pravu si da on to podugo ganja.

Svako vam dobro dobri ljudi.
Cadjo.

Thursday, 09 February, 2006  
Blogger co said...

'Ajmo' teniseri, posaljite koju fotografiju pa da i to ovjekovjecimo. Ja znam da Srdjo ima nekakvih pehara i pokala, bio bi red da to i drugi prokomentiraju.

Thursday, 09 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Caki jabuko moja rumena, mislis ako imas sopstveni teniski teren da se mozes razbacivati neodgovornim izjavama. No posto si ti prvi prof.teniski trener u Srbcu i okolini Srki ti oprasta.

Friday, 10 February, 2006  

Post a Comment

<< Home