SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, February 11, 2006

Mala raja nekad i sad


Ideja za ovaj prilog je potekla od Maria a Srdjo je bio jedan od glavnih suradnika u prikupljanju materijala. Naime, Mario je predlozio da pokusamo napraviti fotomontazu sa fotografijama istih osoba nakon dvadesetak godina. Nesto od novijih fotografija sam ima sam a veci dio je stigao od Srdje.

Moram priznati da mi je trebalo poprilicno vremena da nesto iskombiniram jer zapravo nisam bio 'stvaralacki' raspolozen (vjerojatno nemam ni dara za takvo nesto). Nakon vise pokusaja, evo konacnog proizvoda: slika male raje i Srdje prije 20-tak godina i danas. Nekad davno smo se znali sastajati i, dok su stariji bili zauzeti svojim 'poslovima', mlada raja je uzivala u igri. Danas smo razasuti po cijelom svijetu, a veze, narocito mladje raje, su uglavnom pokidane. Cak ni Internet nije uticao da se kontakti ponovo uspostave.

Za Maju ne znam gdje se nalazi, Tamara je predpostavljam u Banjaluci, Alma i Amir su u Norveskoj, Goran i Lana u Sloveniji a Davor u USA. Mozda ce ova fotografija ponukati bar neke od njih da ponovo uspostave kontakt, ako nista drugo, ono bar pomocu Interneta.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, pokusavas i mene vratiti na vremensku osu...Akterima si napravio lijepu naslovnicu za jedan fotoalbum. Cestitam.

Saturday, 11 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Klinci se promijenili, a Srdja isti, samo nema brkova, a cujem i da je u odlicnoj formi i u vrhu banjolucke teniske ljestvice. Svaka cast Srdjo, ne daj se generacijo!

Sunday, 12 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mi smo u skoli Radu zvali Rada Diplomata.
Puno pozdrava,
Cadjo.

Monday, 13 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zahvaljujem se mojoj drugarici Radi na komplimentima a ti Caki pukni od muke kad ne znas igrati tenis.
Neki dan me zvao tvoj brat Savan, hoce da se ponovi za auto pa sam mu hvalio mog Megana na koga je i on bacio oko.
Puno pozdrava od Srdje.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co, ako ti je Mario pohvalio remakefoto onda mozes biti spokojan. Ja licno vrlo sam zadovoljan sto sam sa mojim pilicima ponovo na okupu a bio bi vrlo srecan da pocnu medjusobno komunicirati.
Svima pusa od Srkija.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moram reci da svi ODLICNO izgledamo 22 godine kasnije. Cure su lijepe ali muski, eh, mi smo pravi Bosanci - zgodni i opasni. Ja se samo sjecam Amira i Alme jer smo se druzili u Banjaluci ali ostalih se ne sjecam. Ako zelite, meni se mozete javiti na davorkomljenovic@hotmail.com.
Amire, ti i ja ima da napravimo jednu pjesmu zajedno. Da, i ja sam krenuo svirati gitaru i to vec tri godine. Uglavnom, zelio bih cuti od drugih "mladih" sa slike sta rade i kako je zivot. Ja zivim i radim u toplom Houstonu. Nogomet se igra a gitara se svira dok se izlazi u zivot obavezno svakog vikenda a moram reci i da se poneka (citaj, stalno) srijeda ili cetvrtak provedu po raznim kaficima i klubovima.
Mene stari stalno pita kada cu nesto napisati. Evo, napisao sam i od sada cu svaki dan posjetiti blog. Hajde da cujemo od ostalih. Cao,
Davor.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da bi bilo i vise comentara na ovu slku da Alma nije trenutno zauzeta oko priprema za svadbu na koju smo i mi pozvani. Vjerovatno mnogi ne znaju da se Alma udaje u maju. Nadam se da ce bar neko od nas Komljenovica biti tamo. Radimo na tome. Zeta jos nismo vidjeli ali se nadam da ce nam Alma poslati koju slku. Znam samo da je Banjlucanin.

Jedna o mama

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Davore,

Naravno da svi dobro izgledate, lijepi, mladi, pametni, zivot pred vama, pa sta vam jos treba. Iskoristite ove stranice da se medjusobno druzite i uspostavite na silu pokidane veze. Ja znam da je jedna od ideja autora bloga izmedju ostalog bila druzenje i povezivnje mladih. Davore, znajuci tvoju otvorenost i komunikativnost sigurna sam da ces i u ovome prednjaciti i poticati druge.

Pozdrav od Jasna

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Daco,

U pravu si kad kazes da mi mladi odlicno izgledamo. Drago mi je da si se oglasio na blogu, iako moram priznati da sam te i ranije ocekivao. Vidim da furas 120 na sat sto mi se jako svidja. Gitara je tu ali sta je sa curkama?

Puno pozdrava od Srkija

Wednesday, 15 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srdja,

Ne pitaj o curama. Ima ih previse ovdje u Houstonu. Upravo sada se muvam oko jedne cure ali nije jos nista ozbiljno. Svaki put kada izadjem u zivot, nesto novo naleti. Ali o tome kasnije ...

Wednesday, 15 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vidi se, pravi tatin sin......

Wednesday, 15 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Daco,

Samo redovno treniraj da budes u formi a sto se tice one prave ja se drzim naseg dogovora. Sacujem komade, vodim urednu evidenciju i kad dodjes sou moze poceti.

Thursday, 16 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Veliki pozdrav i velikoj i maloj raji. Evo, upravo sam saznao za ovo mjesto okupljanja pa rekoh, da i ja koju napisem...Dosao sam malo iz Osla kod roditelja na kucnu ishranu i gotivu tako reci. Crijeva proradila a bogami se i obrazi zarumenili. Tako da sad opet mogu nazad... Davore kralju, ja sam ti se uveliko bacio u muziku, sviram, snimam,slusam tako da za svirku netrebas da se brines. Ja sam ti za muziku uvijek spreman, bolje receno, rodjen:-) Inace sad radim ko kompjuteras, posao je ok, lova takodje. PA sad guram dok moram. Tj. dok neizdamo 1. album;-) Pored ovoga sam se ukljucio u projekat Bosanska piramida sunca, tako da sam u Visokom od juna,na radnoj akciji. Ako se ko poznat ili nepoznat zadesi u domovini u tom periodu, moze slobodno da mi se javi ziskoamir@hotmail.com. JA sam uvijek spreman za druzenje, partiju covjece neljuti se a bogami i domina. "dame mogu i da biraju". Toliko od ,mene za ovaj put. Imate veliko mahanje , a mome dajidji u Rusiji zelim sve najbolje uz pjesmu, sunce bi sjalo, sjati nemoze. Grle me ruke promrzle, hladno je dajo, ugrij me:-) Velika pusa za mog dajidju rusa!

Saturday, 25 February, 2006  
Blogger co said...

Amire, pravi si. Mogu ti reci da si svojim prvim javljanjem usio sve ostale. Hajde sada kada si konacno nasao ovaj blog posalji koju sliku svog benda. To ce, siguran sam, mnoge zanimate.

Saturday, 25 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Bas lijepo, vidjevsi ovu fotografiju pokusavala sam se sjetiti svih tih ljudi iz djetinjstva. Ne polazi mi bas najbolje od ruke.
I evo informacije koja je cika Srdji nedostajala, naime, ja sam u Austriji.

Maja

Wednesday, 14 February, 2007  
Blogger co said...

Maja, bas lijepo sto si se javila. Bilo bi nam svima drago kada bi nam poslala koju noviju fotografiju i pripremila bar jedan mali prilog o sebi i sadasnjem zivotu. Iz ostalih priloga si vec mogla vidjeti da mozes pisati o bilo cemu sto ti se svidi.

Siguran sam da bi za vecinu posjetilaca ovog bloga bilo interesantno da saznaju malo vise o zbivanjima u Austriji. Cini mi se da se do sada nitko od onih koji su sada tamo nije javio prilogom.

Pozdrav - Co (znam da me se ne sjecas, ali to i nije posebno vazno. Vazno je da si se javila.)

Wednesday, 14 February, 2007  

Post a Comment

<< Home