SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, February 05, 2006

Konacno Ljilja

Mario je redovit posjetilac bloga i jedan od najaktivnijih suradnika. Evo priloga koji je poslao prije par dana, uz malo izmijenjeni originalni komentar.

Povod za ovo javljanje je Jasnina prozivka. Predlaze mi da odvojim jednu Ljiljinu sliku.

Pa evo, slikao sam ju s kumom Mustafom prije cca mjesec dana kada nas je on otpeljao do Cadjinog Laze u Srbac da pozdravimo Dunju. (Mustafa ocigledno nije grafoman, sto bi ti, kao blogotvorac zelio, ali zato ga krasi pokretljivost, tj.lakonog je). U pozadini slike vidi se i nekadasnja Ljiljina skola 'Milan Radman' u kojoj su takodjer odnjegovani i nama dobro poznati: gdja Jasna Marinkovic, kolega Milak, nasi Tufekcici i mnogi drugi znacajni gradjani Svijeta i Rosulja.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cadjo pozdravlja draga lica. Kao da sam vas sreo. Mozda to i jeste buduce sretanje.
Svako dobro i pozdravite mi cika Maria.
Cadjo.

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario,

Svaka cast, bio si brz i od akcije.
Vidi se top bloger.

Ljiljo,

Drago mi je vidjeti tvoje lice na ovim stranicama, kad vec ne moze uzivo. Dobro izgledas a sigurna sam da je to djelom i Marijeva zasluga.
Lijep pozdrav gospodi sa slike kao i Maruju

Jasna

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ljiljo,

Posalji mi recept za palacinke sa gljivama. Spremala si ih kad smo bili prvi put u Banjaluci.
Ako opet negdje sretnes Mustafu i Merzinu, reci im da imaju nekave prijatelje u Pittsburghu.

Pozdrav Nera

Tuesday, 07 February, 2006  

Post a Comment

<< Home