SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, February 13, 2006

Koba u svom elementu

Muris je ovu sliku poslao jos poodavno i evo je, stigla na red. Kod nas je upravo proslu noc poceo padati snijeg pa rekoh 'ajde' da objavim nesto prigodno.

Ne znam zasto me ova slika podsjeti na Balasevicevu pjesmu "Jesen stize Dunjo moja'. Mozda zato sto me ova ograda na desnoj strani asocira na onaj stih "kroz baste i precice znane..."

"Aktivni langlaufer Koba ne propušta dobar snijeg. Skijaško trčanje uz obalu Vrbasa -Halilovac. Slika je uslikana negdje oko 2000. čini mi se...

Muris Kobašlija"

Labels:

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bas jutros razmisljam, iduci na posao, otvaranje Coove druzilacke stranice dodje mi vrlo slicno otvaranju vrata poznate i ugodne birtije gdje je vec neko zasigurno dosao.
Evo Kobe jarana moga, kafa moze zasigurno a mozda bi moglo i nesto ljuto.
Sve vas voli i pozdravlja,
Cadjo.

Monday, 13 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

E moj Caki, dok mi otvaramo stranice trazeci poznata lica nas drug Koba i supruga mu Suzana uzivaju na Vlasicu a kad se umore od skijanja i u pravoj kafani.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srkine moj i nas ce red doci, znas da ima Bog.
Pozdrav,
Cadjo.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, ne kukaj, bolan, pa oko mene na samo pola sata voznje ili sat je toliko skijaskih mjesta, samo trebas doci vikendom i poslat cemo Kobi slike sa "ovdasnjih" Vlasica,(mn) koji nisu bas onako lijepi, ali su ipak dobri. Na kraju krajeva, Utica ima i gradsko skijaliste koje je preko puta moje kuce, tako da kad ima snijega, svaki dan poslije posla skijam jer imaju nocno skijanje. A poslije toga, volja ti nas kafic ili kucna gostiona sa banjaluckim cevapima i kajmakom a bogami nadje se i rakija. Srdjo i Koba, obrisite se oko usta. Ovu nedjelju, 18-tog, Muris je rekao da ce navratiti do mene, pa cemo vam vjerovatno i nesto slika poslati. Ponovo pozdrav svima na ovom bloggu.
Nermin!

Tuesday, 14 February, 2006  
Blogger co said...

Kako vidim, pocelo je 'prepucavanje', pa da se i ja ukljucim. Jest' da nisam skijas, ali bih i ja mogao poslati koju sliku u istom 'tonu', ali to nije razlog mog javljanja. Naime, ocekujem da se gosp. Tufekcic ukljuci, jer njemu je skijaliste gotovo pred nosom, pa bi i on mogao dati svoje strucno misljenje. Hajde Tufe, reci koju!

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ima par dana da hocu da pozdravom svog druga Nermina iz starog komsiluka, ali ja nemam bas puno vremena. Nermine drago mi je da si se javio i posajli koju sliku familije. Kako mi je teta Mina i gdje se nalazi Lili? Pozdravi je kad od mene.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Izgleda da su Suzana i Koba bas potrefili dobar termin za Vlasica. Pao novi snijeg, stanje na stazama odlicno. Tako makar kaze http://www.babanovac.net/, vlasicki portal.

Wednesday, 15 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hej Kera,
Nisam ja znao da se treba hvaliti, Sad cu Cou poslati fotku, ako hoce da objavi, gdje se vidi gdje je mene Bog natakario i ostavio da zivim.
Kera vidimo se uskoro.
Pozdrav svima,
Cadjo.

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mi se vratili s Vlasica i odmah u gostilnu > Kod Coa <. Ima li Cadje? Ima ! Moze kafa.Valja izvjestiti prijatelje, nekad, a sigurno i sad(s nostalgijom) zaljubljenike Vlasica. Nije Vlasic bas nekadasnji, ali dobar je, provedosmo mi pet dana veoma ugodnog, raspolozenog, aktivnog odmora. Ima tu puno popravljenog, novosagradjenog i jos se puno gradi(po meni i bez mjere i reda), a skijaskih staza manje nego prije: Babanovac i Markovac su aktivni, a sredjivanje starih i gradnja novih staza je u planu.

Skijanje , setnje znanim stazama za nas je bilo niz sjecanja na zajednicke boravke, predivne, sa mnogima koji svracaju kod > Kod Coa <. Pomisljam, mada znam da nije bas realno, ali tko zna, na jedno vlasicko zimovanje nas ovakvih kakvi smo i gdje smo sada. Sa radoscu bih se prihvatio sve organizacije.

E, da ne zaboravim, Tufetu ispunih zelju za suncana dana na Markovcu. I cuvenog caja se sjetih.

Mi smo upravo pri nedeljnom rucku. Suzana kaze volim vino, a bogami i tebe, a i Balasevica. Evo ide i ...Dunjo... , mada su tarabe na slici Kobe langlaufera sada drugacije. Proslo je od tada po prilici koliko je Muris u Americi. Ta slika je za mene( hvala Cou sto je uvrstio) posebna, neobicna za to vrijeme, znak prkosa.

Na kraju svjezi pozdravi od Koba.
Jos uvijek pod jakim utiscima ugodnog boravka na Vlasicu, od Koba hrpa pozdrava za skijase i one koji to nisu

Sunday, 26 February, 2006  
Blogger co said...

Koba, bas mi je drago da si nasao vremena i poslao nam ovaj tvoj komentar. Evo me, cekam rucak (Nera pece pile i krompir, kod nas tradicionalno nedeljom), napolju vrijeme pohladno (izmjenjuje se snijeg i sunce), ja sjedim za racunarom i pripremam priloge za slijedecih 15-tak dana. Dobre muzike nikad dovoljno, a kad je Balasevic u pitanju, to je posebna ugodjaj. Nesto mi pade na pamet jos jedna njegova, rijeci idu nekako ovako: ... "kaze da se zove Bosna, cudno ime za djevojku...". Predpostavljam da znas o kojoj se pjesmi radi!

Evo bas smo sinoc pekli 'pole' (krompir prepolovljen i ispecen u rerni), i uz kuhano vino, proveli ugodnu vece slusajuci Ibricu Jusica, onaj njegov album sa sevdalinkama. Kao sto vidis, i mi se nadjemo vremena i nacina da uzivamo cak i kada nam vrijeme ne ide na ruku.

Pozdrav Suzani i tebi, uz nadu da cete se cesce ukljucivati svojim komentarima. Muris od mene ima peticu.

Sunday, 26 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Koba svaka cast. Ocekivalismo tvoj izvjestaj i osjecam kao da smo tamo bili. Vidimo pun si utisaka a to je tako kada se dodje sa te divne planine. S obzirom da ste vi sada nizinski skijasi to penjanje na Markovac po nasoj zelji je za jos jedno svaka cast. Taj caj je gore na vrhu imao cudesan ukus, neznam da li zbog visine ili zbog ruma kojim smo ga razrjedjivali.
Ako pravis spisak za zimovanje, za mene ostavi odmah dvije karte.
Snjezni pozdrav svima iz ne bas snjeznog Pitsburga

Sunday, 26 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo jedna tura i od mene. Zivjeli i svako vam dobro.

Cadjo.

Monday, 27 February, 2006  

Post a Comment

<< Home