SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, February 04, 2006

Go Steelers 1

Jucer je kod nas u Pittsburgh-u bilo veoma veselo. Grad je sav u bojama fudbalskog tima Steelers (predpostavljam da podadjate kojim) koji ove godine igraju u finalu prvenstva u americkom fudbalu, tkz superbowl-u. To je ovdje u Americi jedan od najznacajnijih dogadjaja i danima se prica samo o tome. U svim firmama, univerzitetima, i drugim organizacijama raja organizira 'party' povodom ovog velikog uspjeha. Obicno se u petak prije utakmice naruci klopa, raja se obuce u dresove najpopularnijih igraca i slavi se.

Kod mene u Law Library smo se okupili i uz hranu, pice i pjesme posvecene Steelers-ima proveli ugodno pauzu za rucak. Ima nas ovdje sa svih strana svijeta: direktor je Kinez, nas par sefova smo iz Indije, Etiopije i Bosne (nesto me ovo podsjeca na Cajavec!), a ostala raja su Amerikanci.

U nedelju se kod mene sprema festa, utakmica ce se pratiti uz pomoc projektora i na velikom platnu, a ako Steelers-i pobijede, vijest ce biti objavljena odmah nakon zavrsetka utakmice.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Iako je moj tim (Buffalo Bills-i) davno ispao iz trke za šampionat, ipak ću navijati za jedan od timova. Zbog blizine, a i zbog načina na koji su došli do finala i moja podrška ide Željezničaru.

Saturday, 04 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Bravo Murise, tako treba. "Here we go Steelers, here we go!"

Saturday, 04 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ovaj komentar je ubacio Co a radi se o kopiji Kobinog emaila. Nadam se da se autor nece ljutiti:

Dragi nasi Komljenovici !
Jako volim, izuzetna mi je dragost primiti pismo. Isto tako jako sam volio i bio sam pocascen objavljivanjem priloga u kome sam se i ja pojavljivao u jednoj krasnoj akciji da se prijateljstva i poznanstva ne zaborave. Volim otici na vec odomacen, poznat blog. E, ali to hoce s druge strane i licnog ucesca. Kritiku prihvatam, naravno. Ne pravdam se, ali evo razloga zasto ne poslah neki komentar ili prilog. Bijah par mjeseci bez racunara, zatim ocekivao sam prethodno komentare prijatelja i poznanika mladjih na priloge gdje sam direktni ucesnik, te jos nisam u prilici( tehnickoj ) da neku fotografiju posaljem.
Vase ucesce u " steel " akcijama mi govori da ste veseli, raspolozeni, a onda i zdravi. Takve vas srdacno pozdravljamo. Suzana i Koba

Saturday, 04 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je da je moja kritika urodila plodom. Sada kada je led probijen, ocekujem aktivnije ucesce od Kobaslija iz Banjaluke. Muris je vec odavno osvjetlao obraz.

Saturday, 04 February, 2006  

Post a Comment

<< Home