SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, February 14, 2006

Andrea

Vidim da od mojih kumova iz Ljubljane nema nikakve pomoci. Oboje rade u oblasti infomacionih tehnologija ali se na blog ne javljaju. Mozda je u dezeli popularno nesto drugo a ja nisam obavijesten!

Bilo kako bilo, evo jedne fotografije snimljene 2001. godine: Andrea Srebot i Sanja, prilikom nase prve posjete starim krajevima. Kada smo bili u posjeti prosle godine, propustio sam priliku da napravim koji novi snimak, pa sam se morao zadovoljiti ovim, ne bas friskim. Mozda ce kum nabaviti nove baterije pa ce biti koja nova slika!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Andrea, daj posalji koju novu sliku Krese i tebe, a mozes i kumove uslikati. Da malo vidimo kako nasi Ljubljancani izgledaju ovih dana.

Tuesday, 14 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav slatkim damicama. Vidi se "nase gore list". Istina Andreu neznam ali to nije ni vazno. Ja sam uvijek jako ponosna na nase mlade.Slika sve kazuje.

Tuesday, 14 February, 2006  

Post a Comment

<< Home