SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 23, 2006

Piva klapa...

Hajde raja, pogodite ko je na ovoj fotografiji.

Prilog sam dobio od jednog naseg kolege koji je, kako se iz prilozenog moze zakljuciti, zakoracio u umjetnicke vode. Eh sta godine cine...

Labels: ,

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Znam da je Drago Rako dobro pjevao,znam da imas vezu s njim, ali ne mogu se kandidirati za prvog uspjesnog komentatora, jer ga ne prepoznajem na slici. Ipak, vjerujem da sam pogodio!

Monday, 23 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario, dobro te sluzi intuicije, pogodio si. Rako ti je prvi s desna. Kao sto mozes vidjeti, pravi Dalmos.

Monday, 23 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka mi danas, 27 januara kaze da ne moze poslati komentar. Evo ja pokusavam da vidim gdje su problemi.

Friday, 27 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka,

Zanima me da li poznajes Damira Fabica? On je sa mnom radio u Cajavecu a sada zivi u Zagrabu u naselju Spansko. Nisam ga vidjela otkako smo napustili Zagreb.

Nera

Friday, 27 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nero BOK,(kak ti mi purgeri velimo).
Vidjet cemo za tu obecanu cugu(nek znas nece biti jeftina).Jos ako nam se Mario pridruzi...'
Fabic je moj prvi sused.
Familija mu se dosta prosirila(snahe,zetovi,unucad itd)a on i bolja mu polovica guraju.
On kao i ja deveramo s "osjetljivim" srcima nasim.Ugradili su mu stentove pa sad radi ko DOXA. Samo puno papa, eno ga ko balon.
Ne skida se s sintisajzera, pa nas ubi na sjelima.
Eto toliko.
Pozdrav.

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Za tvoj prijedlog, Raka, zauzeo sam niski start. Cekam samo priliku da i ja dobacim Neri neki jaci kompliment da se i ona saglasi.

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hej Raka, trebao bi naseg kolegu (a tvog prvog susjeda)Fabica upozanti sa ovom nasom zanimacijom, nebi li nam poslao koji prilog. Nadam se da mu kompjuter (pardon, racunalo) nije nepoznata alatka!

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka,

Puno mi pozdravi komsije (susjede). Reci im neka se pripaze i posalji mi koju njhovu sliku. Za pice ne brini, ako bude prilike da se vidimo bice i pica cak i ako nam se i Mario pridruzi.

Nera

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka, molim te ukljuci nekako Damira; ne dozvoli kolega da ostanem najdeblji bloger.

Tuesday, 31 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Neri i Mariju.
Izrucio sam pozdrave Fabicima, dao adresu bloga, pa bumo videli hoce li trznuti.
Bilo mu je drago kada sam mu rekao za vas, podsjeti to na lijepe dane i zivot u BL.
Trenutno je na bolovanju, hertz ga muci, ali se usavrsava u kulinarstvu.
Eto jucer je pravio burek.Nisam probao, al po njegovoj prici tako je dobar, da bi se i tepsija u kojoj se pekao mogla pojest.
Pozdrav.

Friday, 03 February, 2006  

Post a Comment

<< Home