SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, January 17, 2006

Alma i Ismar

Izgleda da sam malo zapostavio mladju generaciju, iako mi to nije bila namjera. Ocekivao sam da ce biti priloga od raje, ali kako sada stvari stoje, doslo je do malog zastoja. Nadam se da je to samo trenutno i da je to posljedica ovih praznicnih dana pa se sada svi pomalo vracamo u svakodnevne tokove.

Kako je bilo proslo 10-tak godina od naseg posljednjeg susreta u Zagrebu, najvece iznanedje prilikom nase posjete Norveskoj u ljeto 2003. godine je predstavljao suster s mladom raj0m koja nam je ostala u sjecanju od prije desetak godina: bili su to osnovci a sada su to djevojke i momci, spremni za udaju i zenidbu.

Na fotografiji su Ismar Kusmic i Alma Zisko, sada gradjani Norveske. Kako smo obavijesteni, ovog proljeca se sprema slavlje ali neka to za sada ostane samo na tome.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cao kume

Vidjela sam slike i pravo smo fini hehehehhe :) hvala ti sto si mi poslao i
ako bog da bice jos slika sad u proljece :))))) nadam se da dolazite.

pozdrav od alme i edina

Saturday, 21 January, 2006  
Blogger co said...

Alma.

Bas mi je drago da si dobila moj email jer iz tih vasih krajeva se niko ne javlja. Moras ih natjerati da postanu malo aktivniji a i ti bi se trebala ukljuciti. Ako pogledas arhivu, naci ces informacije sta pokusavam na napravim i kako se mozes aktivno ukljuciti.

Sto se tice dolaska, sve zavisi od datuma.

Pozdrva tebi i Edinu od Coa.

Saturday, 21 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Alma,

Hvala na pozivnicama za vencanje, ali si zaboravila da nam posaljes avionske karte.
Mene su vec zasvrbili tabani i mi bi smo rado na svadbu ali za sada su male sanse. U svakom slucaju cemo se javiti.
Pozdrav
kuma Nera

Thursday, 02 February, 2006  

Post a Comment

<< Home