SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, December 30, 2005

U posjeti kod Hodze

Izgleda da se Tufe konacno aktivirao. Ja znam da on ima vaznijih poslova (proucavanje financijske situacije u Americi, stokovi, itd), ali, na moje iznenadjenje dobih par priloga. Prvi objavljujem uz originalni tekst:

Migdata i njegovu familiju posjetio sam prilikom nedavnog boravka u San Franciscu. Bilo je zaista lijepo sresti kolegu i prijatelja poslije toliko godina. Migdat zivi u Cupertino-u gdje ima vlastitu firmu a ujedno predaje matematiku na Santa Clara University. Na slici: Migdat, Alma, Jasmin, Jasna, Aida i Izet. Nedostaje njihova kcerka Lejla, student Stanford University-a

Labels: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Evo i jedne zanimljivosti za koju mnogi i neznaju. Migdat je izdao
knjigu-zbirku pjesama pod nazivom 'Vremensko Biserje' koje je pisao i ljubomorno cuvao nekih 30-ak godina.

Saturday, 31 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Iznenadio sam se kada sam na Sajmu knjiga u BL vidio zbirku, jer sam mislio da samo Hodzin brat pise. Knjigu je izdao noviji Sa-izdavac 'Sahinpasic'.

Sunday, 01 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario,
Dobio sam par knjiga da podijelim prijateljima. Tebi bih rado jednu poslao. Treba mi samo tvoja adresa.

Monday, 02 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moja adresa: MM
Kralja Petra II 49
78000 Banjaluka
B&H
Unaprijed hvala i veliki pozdrav.

Monday, 02 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Izete, da nisi knigu poslao brodom?

Friday, 20 January, 2006  
Blogger co said...

E moj Mario, Izet nema vremena da ti posalje knjigu. Ima on preceg posla od citanja komentara. Mozda kad ode u penziju...

Friday, 20 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Lipi moj Mario,
Knjiga je davno poslana i obecali su 7-10 dana avio dostavu.
Brod je otpao kao solucija jer su rekli da Bosna nema tako veliku luku. Ja znam da bi ti sredio stvari da ona putuje zeljeznicom, ali ne znam kakve su ti 'avio' veze.

Sunday, 22 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Izete, izvini i ti i svi kapetani, jer brod je pristao danas u (Banju) luku. Hvala, poslacu izvjestaj.

Monday, 23 January, 2006  

Post a Comment

<< Home