SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 20, 2005

Sakib

St. Louis, ljeto 2004. Banjalucka raja se okupila na skupu banjalucana. Slavilo se par dana. Bilo je tu znanih i neznanih. Nas predstavnik je bio dida Dane.
Drago mi je bilo kada sam na jednoj od slika ugledao Sakiba, koga nisam imao priliku vidjeti od kako je rat u Bosni zapoceo. Sakib se vrlo malo promijenio, kako se iz prilozenog moze vidjeti.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Potpuno se slazem. Ljetos smo se vidjeli u BL.
Mario

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Coe,
Mogao bih bunarati i traziti kojekakve epitete, ali ja bum rekel po naski; COE SVAKA CAST.

Drago mi je da su cika Srki i cika Mario aktivni, bio sam vec svasta pomislio.

Svako vam dobro dobri ljudi.
Cadjo.

Tuesday, 27 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Co, pazi, Cadji koji se tek sada javlja je drago da smo se Srki i ja ukljucili u pricu. John Houston bi sad snimio film "Covjek koji kasni"
Pozdrav svima, posebno g. Dani i Sakibu.

Tuesday, 27 December, 2005  

Post a Comment

<< Home