SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, December 23, 2005

Rako Drago


Evo i prve reakcije na moje 'emailove'. Moj pokusaj da animiram nasu raju izgleda da ima sanse da uspije. Rako Drago, nas kolega sa faksa, koji je sada na 'privremenom radu' u Zagrebu mi je poslao par fotografija. Prvu objavljujem uz nesto izmijenjeni originalni komentar. Nadam se da ce Rako poslati opsirniji komentar i dati malo bliza objasnjenja o raji na slici. Za sada ja samo njega prepoznajem. Hajde da vidimo ko ce ga prepoznati!

Rako: 'Evo za tebe par slika. Osim ove KLAPE (jedna od slika koju cu kasnije objaviti), sve ostalo je raja iz BL, medju ostalim:Fuco, Zaim, Mirsada, Sjaka, Mala, Branko, Slavica, Gvera, Pirc, Biha, Meliha, Saima itd. '

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kako da ne prepoznam mog auto instruktora i dragog druga Raku. Za neupucene ima cvike zataknute za potkosulju. Seret kakvog ga znam ofarbao se u bijelo pa nas hoce zbuniti. Mozda bi i uspio da na slici nema moje stare jaranice iz osnovne skole Bihe,tako da je raskrinkan iz prvog pokusaja. A da su svog druga Srkija obradovali kad sam ih ugledao nema dileme.

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Sad kad je pocelo, da i ja dodam nesto. Znam neke koji su uzimali casove voznje kod naseg druga Rake, a on bi, kao prava raja, skratio obuku za par sati, uz napomenu da mu se jave ako bude bilo potrebe!

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Pored rake poznadoh s ledja i Gveru.
Inace, u poslu sam...Ljilja mi dala zadatak da dokuham sarmu.
mario

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Evo i Cadjo hoce da pozdravi Raku i usput da pogadja da je ova fotografija nastala na ljetnikovcu familije Cabric Slavice i Branka, u Zagrebu.
Pod istom jabukom sam mezio predivan sir i pio lozu sa Hvara, i sad mi mirisu one trave.
Volio bih znati jesam li u pravu.
Puno pozdrava svima.

Tuesday, 27 December, 2005  

Post a Comment

<< Home