SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 27, 2005

Matosevici i Anusici

Prilog od Cadje, moj komentar slijedi:

Coe, ovog ljeta iznenadan susret. Matosevici, Visnja i Josip posjetili su sina u Kanadi, a to ti je komsiluk Anusica, Vesne i Ante. Nakon osam sati voznje ucinili su posjet svom Juznom susjedu i napravili situaciju kao da se nismo ni mrdali iz RRT-a (Racunarsko Radarska Tehnika). Svako dobro i jos jednom svaka ti cast za ovaj poduhvat ili ti akciju. Cadjo.

Napomena (Co): s lijeva na desno - Cadjo, Josip, Visnja, Vesna, Zlata i Anto.

Labels: ,

6 Comments:

Blogger co said...

Jako mi je drago da sam dobio ovu sliku jer Visnju i Josipa nisam vidio jos od izbjeglickih dana u Zagrebu (1994). Vesnu i Antu sam imao prilike vidjeti na par slika sa skupa banjalucana u Torontu, i to je sve.

Bilo bi mi veoma drago kada bi se i oni ukljucili u ovu 'akciju' i kada bi poslali pokoji prilog.

Tuesday, 27 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Moram ponovo prokomentirati.

Cadjo, vidim da radovi oko kuce napreduju. Kada je na redu dogradnja sprata?

Tuesday, 27 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ja isto tako saljem lijep pozdrav iz Pittsburgh-a Matosevicima i Anusicima koje dugo nisam vidio. Visnju i Josipa od Zagreba, dakle prije nekih 8-9 godina a Anusice jos duze.
Josip nam je, radeci u Karitasu, pomagao da prezivimo nase izbjeglicke dane i bilo bi lijepo da preko ove "spravice" mozemo cuti vise o njima.
Na kraju neka je svima sretna Nova 2006.

Tuesday, 27 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Cika Cadjo ima dopunu tekstu uz prilog Matosevici i Anusici. Primjetio sam da Co pojasnjava gdje su i sta rade nasi mladi te mislim da je red reci da su Matosevici posjetili ne Sina nego Sinaipo. Ivan je bukvalno zguzvao magistraturu i vec radi na doktorskom projektu i sve to na polju Racunarskih nauka ili vam znanosti.
Po najstrozijim standardima moze doci ona nasa, aferim ti brate Ivo.

Wednesday, 28 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Bilo bi mi izuzetno drago ako bih mogao dobiti Ivanovu sliku da ga i mi svi vidimo. Cestitke Matosevicima - ima jedna narodna poslovica koje se ne mogu sjetiti - neka mi neko pomogne, nesto kao 'iver ne pada daleko od klade'.

Wednesday, 28 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Visnja,

Evo da se i ja pridruzim komentarima. Vec me Co kritikuje da nisam aktivna. Pa neko mora i raditi... Bilo mi je veoma drago da sam te vidjela makar na slici. Nadam se da ovaj blog pomoci da se uspostave mnoge pokidane veze. Ja znam da si ti dobro poznajes mog kolegu Peru Lipovca. Puno ga pozdravi i neka nam se i on pridruzisa slikama i komentarima. Tebi i Josipu puno pozdrava od Nere.

Friday, 27 January, 2006  

Post a Comment

<< Home