SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, December 12, 2005

Lojzo i Ivo Dzaja

Evo prvog priloga od raje. Mario je poslao ovu sliku i prepustio meni da napisem nesto. Ja mislim da je bolji njegov komentar pa ga, uz male izmjene, prepisujem:

"Neki dan sam bio u zanimljivom drustvu sa, samo po krstenici, starim ljudima: Lojzom, legendarnim nastavnikom iz Zmaj Jovine skole i gosp. Ivom Dzajom. Volim njihovo drustvo, neobicno zanimljive i svjeze price, posten pristup...

Cesce sam s Lojzom i poznam ga godinama, medjutim gosp. Ivo ga je svojim sjecanjima animirao tako da sam uzivao i u njegovom otkrivanju novih starih dogadjaja. Casa vina je, pogadjas, bila nezaobilazna...

Zasto ti ovo sve pisem? Pa, kako je kcerka g. Ive supruga Srebijevog brata (nadam se da ne fulam), molio bih te da nadjes nacin da joj proslijedis ovu fotku, uz napomenu da je gospodin Ivo 'prva liga'. "

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nasao se nacin, slika je proslijedjena. Jasna ce biti sigurno ganjena kad procita
tako lijep komentar ( i ja sam bila, i slazem se sa Mariom). Marina

Saturday, 24 December, 2005  

Post a Comment

<< Home