SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, December 16, 2005

Jesen u New York-u

Time Squere - New York, oktobar 2006.

Vrijeme me bas nije posluzilo pa moja prva posjeta New York-u nije prosla onako kako sam planirao. Prvi dan je bilo oblacno i prohladno a slijedecih dana je padala kisa.

Jedan snimak za uspomenu, i nista vise. Svi ovi silni neboderi nisu me posebno impresionirali. Jedna stvar koja mi je ostala u sjecanju je da nikada prije nisam cuo toliko razlicitih jezika i vidio ljudi sa svih strana svijeta kao ovdje. I jos nesto; ulice su bile pune raje i u ponoc, sto je za Ameriku vrlo neobicno.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home