SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, December 03, 2005

Ah ljepote...

Dok slusam Balasevica a napolju bijeli pokrivac polako pokriva tlo, odlucih da pokusam i ja da se ukljucim u moderne tehnoloske trendove . Blog je ovih dana hit, pa evo da i ja pokusam.

Albumi su mi prepuni fotografija snimljenih u zadnjih desetak godina, neke sam dobio preko Interneta od prijatelja, ima tu dosta poznatih lica, mjesta, dogadjaja...

Za pocetak jedna slika iz Hvara snimljena 5. jula 2005. Nakon vise od 10 godina, kumovi sa raznih dijelova svijeta (Slovenija, Norveska, USA) se okupili na Jadranu. Dan poseban: Marinin rodjendan. Upravo u ovom momentu Balasevic zapjeva Sevdalinku (Sta god nocas da zapjevam, vuci ce na sevdalinku...), ponoc je vec prosla, pa odlucih da je vrijeme da zavrsim sa prvim 'javljanjem'. Ako bude onako kako sam planirao, svaki dan cu se javljati sa novim slikama. Nadam se da cu obecanje odrzati...

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home